PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Retailtainment ratunkiem dla galerii handlowych? Przypadek Gemini Park Bielsko-Biała

Retailtainment ratunkiem dla galerii handlowych? Przypadek Gemini Park Bielsko-Biała
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 16 maj 2019 10:31

Retailtainment nakręca ruch w niedziele niehandlowe i przynosi galeriom handlowym coraz więcej korzyści. Pomaga także odrobić część strat powstałych w związku z wejściem w życie ustawy o zakazie handlu w niedzielę i święta. Zauważyła to m. in. galeria Gemini Park Bielsko-Biała - dzięki ofercie rozrywkowej stara się poszerzać grono klientów i zwiększać u siebie ruch w niedziele niehandlowe.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 16 maj 2019 10:31

Gemini Park Bielsko-Biała odrabia niedzielne straty, jakie przyniosła wprowadzona w marcu ubiegłego roku ustawa o zakazie handlu w niedzielę i święta. Pomaga mu w tym niezwykle skuteczna strategia, której celem jest stałe zwracanie uwagi klientów na niedzielne atrakcje rozrywkowe i wypoczynkowe dostępne w centrum handlowym.

– Już w pierwszym tygodniu obowiązywania zakazu ruszyliśmy z kampanią „SUPERotwarta”, którą promowaliśmy się jako galeria czynna 7 dni w tygodniu, szybko utrwalając ten przekaz na Podbeskidziu Co więcej, z kampanii uczyniliśmy stały element promocji naszego centrum handlowego. Nie zakończyliśmy jej po paru miesiącach, ale dalej ją kontynuujemy w różnych mediach, coraz głębiej penetrując lokalny rynek i docierając z informacją do coraz szerszego grona potencjalnych klientów, a w szczególności do rodzin z dziećmi – mówi Anna Dworak, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Bielsko-Biała.

Na tym jednak nie poprzestano. Centrum handlowe odważnie sięgnęło po możliwości jakie daje mu retailtainment, czyniąc z Gemini Park źródło rodzinnej rozrywki dla mieszańców Podbeskidzia. Umożliwił mu to dynamiczny rozwój oferty rozrywkowej i gastronomicznej, jaki nastąpił tutaj w ostatnich 5 latach.

– W odróżnieniu od wielu galerii na rynku nie zakomunikowaliśmy tylko otwartości. W ślad za naszą kampanią poszła konkretna, unikalna oferta niedzielnej rozrywki, relaksu i rekreacji, jaką przedstawiono klientowi. Tym samym stworzyliśmy lokalną alternatywę, wskazując w mieście miejsce, które może wypełnić kilka godzin czasu wolnego w weekend – mówi Anna Dworak.

To przyniosło rezultaty. – Stosunkowo szybko zaczęliśmy odrabiać niedzielne straty, a głównym powodem, dla którego wybierano Gemini Park stała się zróżnicowana oferta rozrywkowa. W efekcie nasi najemcy z segmentu rozrywki zanotowali w 2018 roku spektakularny, bo aż 67-procentowy wzrost obrotów - mówi dodaje.

Gemini Park inwestuje

Jak podkreślają przedstawiciele Gemini Park, nie byłoby to możliwe, gdyby nie zmiany, jakie zaszły w centrum handlowym. – Od rozbudowy w 2014 roku coraz większy nacisk kładziemy na rozwój oferty rozrywkowej i gastronomicznej. Zmiany zachodzą zarówno w tenant-mix’ie, ale także w naszej infrastrukturze, która wciąż się powiększa. Pozwala na nam to tworzyć miejsce, które przyciąga nie tylko ciekawą ofertą handlową, ale także kompleksową ofertą atrakcji czasu wolnego – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.223.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.