PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

RetPro wchodzi w nowy segment. Będzie komercjalizować kompleksy lokali

  • Autor: RetPro
  • 26 kwi 2011 09:26

RetPro wchodzi w nowy segment. Będzie komercjalizować kompleksy lokali

Firma RetPro podpisała umowę na komercjalizację i zarządzanie kompleksem lokali handlowych o nazwie Górczewska228.pl w Warszawie. To krok w kierunku nowej działalności spółki, która chce się zająć lokalami powstającymi między innymi na osiedlach mieszkaniowych.

REKLAMA

- Obserwujemy rynek i zmiany, jakie na nim zachodzą - mówi Wojciech Drozd, właściciel RetPro. - Galerie są nadal budowane, ale coraz więcej z nich to mniejsze obiekty, w mniejszych miastach. Skupiają one klientów, którzy często przenoszą się do nich z dawnych głównych ulic handlowych. Tu w komfortowych warunkach można zrobić zakupy i miło spędzić czas z całą rodziną. Tak jest przede wszystkim w mniejszych i średnich miastach - wyjaśnia Drozd.

Jak wyjaśnia, w dużych miastach ciągle mają znaczenie również atrakcyjnie położone nieruchomości handlowe, w dobrze skomunikowanych miejscach. Ten rynek jest jednak bardzo rozproszony, poszczególne lokale nalezą do różnych właścicieli i nie ma koordynacji działań. Przez to dublują najemców, co powoduje problemy dla właścicieli. Dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić do naszej oferty komercjalizację i zarządzanie kompleksami lokali - mówi właściciel RetPro.

Pierwszy kompleks to lokale Górczewska228.pl. Jest to 9 lokali o powierzchni od 40 do 330 mkw. i łącznej powierzchni 1200 mkw. Kompleks lokali jest usytuowany bezpośrednio przy ul. Górczewskiej, trasie S8, tuż przy budowanej stacji metra, na parterze dużego osiedla.

Jak informuje RetPro, ta okolica to jedna z najgęściej zabudowanych części Warszawy, w promieniu 1 km mieszka ponad 10 000 osób. - Jedna firma odpowiedzialna za całość kompleksu, własna strona internetowa i wspólny marketing to dobry pomysł na wyróżnienie się na rynku i trafienie do szerokiej rzeszy potencjalnych klientów - czytamy w komunikacie spółki.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA