PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

RetPro wchodzi w nowy segment. Będzie komercjalizować kompleksy lokali

  • Autor: RetPro
  • 26 kwi 2011 09:26

RetPro wchodzi w nowy segment. Będzie komercjalizować kompleksy lokali

Firma RetPro podpisała umowę na komercjalizację i zarządzanie kompleksem lokali handlowych o nazwie Górczewska228.pl w Warszawie. To krok w kierunku nowej działalności spółki, która chce się zająć lokalami powstającymi między innymi na osiedlach mieszkaniowych.

REKLAMA

- Obserwujemy rynek i zmiany, jakie na nim zachodzą - mówi Wojciech Drozd, właściciel RetPro. - Galerie są nadal budowane, ale coraz więcej z nich to mniejsze obiekty, w mniejszych miastach. Skupiają one klientów, którzy często przenoszą się do nich z dawnych głównych ulic handlowych. Tu w komfortowych warunkach można zrobić zakupy i miło spędzić czas z całą rodziną. Tak jest przede wszystkim w mniejszych i średnich miastach - wyjaśnia Drozd.

Jak wyjaśnia, w dużych miastach ciągle mają znaczenie również atrakcyjnie położone nieruchomości handlowe, w dobrze skomunikowanych miejscach. Ten rynek jest jednak bardzo rozproszony, poszczególne lokale nalezą do różnych właścicieli i nie ma koordynacji działań. Przez to dublują najemców, co powoduje problemy dla właścicieli. Dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić do naszej oferty komercjalizację i zarządzanie kompleksami lokali - mówi właściciel RetPro.

Pierwszy kompleks to lokale Górczewska228.pl. Jest to 9 lokali o powierzchni od 40 do 330 mkw. i łącznej powierzchni 1200 mkw. Kompleks lokali jest usytuowany bezpośrednio przy ul. Górczewskiej, trasie S8, tuż przy budowanej stacji metra, na parterze dużego osiedla.

Jak informuje RetPro, ta okolica to jedna z najgęściej zabudowanych części Warszawy, w promieniu 1 km mieszka ponad 10 000 osób. - Jedna firma odpowiedzialna za całość kompleksu, własna strona internetowa i wspólny marketing to dobry pomysł na wyróżnienie się na rynku i trafienie do szerokiej rzeszy potencjalnych klientów - czytamy w komunikacie spółki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA