PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rewolucja w A. Blikle

  • Autor: propertynews.pl
  • 26 sty 2016 08:04

Rewolucja w A. Blikle A. Blikle

Nowe otwarcia, zmiana oferty i repozycjonowanie marki - to tylko niektóre ze zmian, które czekają sieć cukierni A. Blikle. - Mamy więcej propozycji umieszczenia naszych placówek w różnych częściach Polski, niż jesteśmy w stanie zrealizować - mówi w rozmowie z Propertynews.pl dyrektor generalny Michał Wólczyński.

REKLAMA

Jak zapowiada Michał Wólczyński, dyrektor generalny A. Blikle, do końca 2016 r.  sieć otworzyć ma jeszcze trzy lub cztery cukiernie poza Warszawą. - W ciągu najbliższych tygodni czekają nas jeszcze trzy otwarcia: dwie placówki w Poznaniu oraz kolejna w Łodzi. Przede wszystkim koncentrujemy się na najlepszych galeriach handlowych zlokalizowanych w największych miastach w Polsce. Poszukujemy lokali pod cukiernio-kawiarnie o powierzchni 60-70mkw., jak również mniejszych, przeznaczonych pod wyspy handlowe - mówi Michał Wólczyński.

Pod koniec 2015 roku w sieci A. Blikle funkcjonowało 29 cukierni i trzy kawiarnie. W poprzednich 12 miesiącach otwartych zostało osiem nowych punktów, większość z nich zlokalizowana została poza Warszawą w galeriach handlowych m.in. w Łodzi (Manufaktura i Galeria Łódzka), Poznaniu (Poznań City Center) i Katowicach (Silesia City Center). Z początkiem stycznia br. ruszyła kawiarnia w Pasażu Łódzkim.

- Obecnie posiadamy więcej ciekawych propozycji umieszczenia naszych placówek w różnych częściach Polski, niż jesteśmy w stanie zrealizować. Z rozmów, które prowadzimy wynika, że cukiernie A. Blikle stały się wyborem numer 1 - mówi Michał Wólczyński.

Sieć chce rozwijać franczyzę. - W 2016 roku chcielibyśmy otworzyć kilka punktów w ramach nowego programu franczyzy. Od początku roku rozpoczęliśmy aktywne poszukiwanie partnerów w największych miastach w Polsce m.in. w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu, Toruniu, Bydgoszczy i Trójmieście. Posiadamy sprawdzony format działalności, dopracowany wystrój i ofertę produktową, markę, a także zoptymalizowane nakłady inwestycyjne. To wszystko gwarantuje naszym partnerom atrakcyjne zarobki i interesującą pracę. Partnerzy zainteresowani współpracą nie muszą posiadać własnego lokalu, oferujemy wsparcie także w procesie poszukiwania i oceny lokalizacji.

Firma A. Blikle zapowiedziała też realizację „repozycjonowania marki”. Od niedawna prowadzi kampanię wizerunkową pod hasłem „Smak Natury – bez tajemnic”, która ma edukować konsumentów, że produkty nie zawierają: konserwantów, emulgatorów, słodzików czy wzmacniaczy smaku. - Pracujemy również nad uatrakcyjnieniem i odmłodzeniem naszego portfela produktowego – co w konsekwencji ma przyciągnąć młodszego konsumenta. W 2015 roku nasza oferta została nie tylko rozszerzona, ale przede wszystkim unowocześniona, dzięki wprowadzeniu lżejszych produktów - podkreśla Michał Wólczyński.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA