PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rewolucja w A. Blikle

  • Autor: propertynews.pl
  • 26 sty 2016 08:04

Rewolucja w A. Blikle A. Blikle

Nowe otwarcia, zmiana oferty i repozycjonowanie marki - to tylko niektóre ze zmian, które czekają sieć cukierni A. Blikle. - Mamy więcej propozycji umieszczenia naszych placówek w różnych częściach Polski, niż jesteśmy w stanie zrealizować - mówi w rozmowie z Propertynews.pl dyrektor generalny Michał Wólczyński.

REKLAMA

Jak zapowiada Michał Wólczyński, dyrektor generalny A. Blikle, do końca 2016 r.  sieć otworzyć ma jeszcze trzy lub cztery cukiernie poza Warszawą. - W ciągu najbliższych tygodni czekają nas jeszcze trzy otwarcia: dwie placówki w Poznaniu oraz kolejna w Łodzi. Przede wszystkim koncentrujemy się na najlepszych galeriach handlowych zlokalizowanych w największych miastach w Polsce. Poszukujemy lokali pod cukiernio-kawiarnie o powierzchni 60-70mkw., jak również mniejszych, przeznaczonych pod wyspy handlowe - mówi Michał Wólczyński.

Pod koniec 2015 roku w sieci A. Blikle funkcjonowało 29 cukierni i trzy kawiarnie. W poprzednich 12 miesiącach otwartych zostało osiem nowych punktów, większość z nich zlokalizowana została poza Warszawą w galeriach handlowych m.in. w Łodzi (Manufaktura i Galeria Łódzka), Poznaniu (Poznań City Center) i Katowicach (Silesia City Center). Z początkiem stycznia br. ruszyła kawiarnia w Pasażu Łódzkim.

- Obecnie posiadamy więcej ciekawych propozycji umieszczenia naszych placówek w różnych częściach Polski, niż jesteśmy w stanie zrealizować. Z rozmów, które prowadzimy wynika, że cukiernie A. Blikle stały się wyborem numer 1 - mówi Michał Wólczyński.

Sieć chce rozwijać franczyzę. - W 2016 roku chcielibyśmy otworzyć kilka punktów w ramach nowego programu franczyzy. Od początku roku rozpoczęliśmy aktywne poszukiwanie partnerów w największych miastach w Polsce m.in. w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu, Toruniu, Bydgoszczy i Trójmieście. Posiadamy sprawdzony format działalności, dopracowany wystrój i ofertę produktową, markę, a także zoptymalizowane nakłady inwestycyjne. To wszystko gwarantuje naszym partnerom atrakcyjne zarobki i interesującą pracę. Partnerzy zainteresowani współpracą nie muszą posiadać własnego lokalu, oferujemy wsparcie także w procesie poszukiwania i oceny lokalizacji.

Firma A. Blikle zapowiedziała też realizację „repozycjonowania marki”. Od niedawna prowadzi kampanię wizerunkową pod hasłem „Smak Natury – bez tajemnic”, która ma edukować konsumentów, że produkty nie zawierają: konserwantów, emulgatorów, słodzików czy wzmacniaczy smaku. - Pracujemy również nad uatrakcyjnieniem i odmłodzeniem naszego portfela produktowego – co w konsekwencji ma przyciągnąć młodszego konsumenta. W 2015 roku nasza oferta została nie tylko rozszerzona, ale przede wszystkim unowocześniona, dzięki wprowadzeniu lżejszych produktów - podkreśla Michał Wólczyński.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA