PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rodzina daje zarobić, ale ma też wymagania. Ta galeria chce im sprostać

  • Autor: propertynews.pl
  • 15 lip 2016 09:58

Rodzina daje zarobić, ale ma też wymagania. Ta galeria chce im sprostać fot. Galeria Jurajska

Dla galerii handlowych rodziny z małymi dziećmi stają się coraz atrakcyjniejszymi klientami. Znacznie szerzej wykorzystują ofertę centrum, wydają więcej i zostają dłużej na zakupach. Zabieganie o takiego klienta nie jest jednak łatwe...

REKLAMA

Galeria Jurajska od kilku miesięcy unowocześnia swoje wnętrza i zmienia ofertę, dopasowując ją do rodzin. Galeria zainwestowała już m.in. w modernizację food court i odświeżenie wydzielonej i oznaczonej strefy rodzinnej z kącikiem dla dzieci. Ta część food court'u została doposażona w niskie stoliki  i krzesełka dla najmłodszych, a także w krzesła do karmienia niemowląt. W przestrzeni restauracyjnej powstała także nowa strefa wypoczynku z sofami i fotelami - wylicza centrum.

- Nasze restauracje coraz częściej odwiedzane są przez rodziny. Naturalnym krokiem stało się więc podniesienie standardu i rozwinięcie tej części food-court, która powstała z myślą o najmłodszych. Okazją do tego była przebudowa całej strefy restauracyjnej, na jaką się zdecydowaliśmy na początku tego roku - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Ale nie tylko w strefie food-court zachodzą zmiany. Jurajska zdecydowała się również na stworzenie dwóch oddzielonych od toalet pokoi rodzinnych. W nowych pomieszczeniach znajdują się umywalki, przewijaki i siedziska, na których można dyskretnie nakarmić dziecko. Pokoje wyposażono także w kuchenki mikrofalowe i podgrzewacze do butelek. 

Pierwsze tego typu pomieszczenie już zostało oddane do użytku. Modernizacja czeka także toalety.  Na etapie projektowania są obecnie specjalne pomieszczenia WC dla dzieci i rodziców z dzieckiem - deklarują przedstawiciele centrum.

- Udogodnienia dla rodzin, jakie wprowadzamy, są elementem większych prac modernizacyjnych, których celem jest ogólna poprawa komfortu robienia zakupów  w Galerii Jurajskiej. Część prac jest już za nami, mamy także sporo planów do realizacji w najbliższych miesiącach. Chcemy sprawić, że zakupy całej rodziny w naszym centrum będą jeszcze wygodniejsze. Rodzice nie będą musieli martwić się o to, gdzie przewinąć czy nakarmić dziecko - mówi Bugajczyk.

Unowocześnione toalety i food-court to nie jedyne udogodnienia, jakie centrum wprowadziło z myślą o rodzinach. Pod koniec zeszłego roku galeria odświeżyła i usprawniła cały system komunikacji, wprowadzając proste i czytelne oznaczenia alejek i kierunków. 

Dzięki temu łatwiej trafić do windy, szybciej można także znaleźć sklep. Celem inwestycji była m.in. poprawa bezpieczeństwa, zwłaszcza najmłodszych przebywających w galerii. - Odświeżone oznaczenia mają nie tylko pomagać rodzicom w sprawnym poruszaniu się po centrum, są także narzędziem wykorzystywanym w sytuacji, kiedy np. dziecko zgubi się na zakupach - mówi dyrektor Galerii Jurajskiej.

  • 1
  • 2
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.