PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Rodziny wybierają Gemini w Tychach

Rodziny wybierają Gemini w Tychach
fot. Gemini Park Tychy
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 04 mar 2019 11:10

Szacuje się, że co drugi klient Gemini Park to tzw. klient rodzinny. Galeria od początku nastawiona była na rodziny z dziećmi. To właśnie z myślą o nich systematycznie komponowany był jej tenant-mix i realizowane działania marketingowe.  

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 04 mar 2019 11:10

Postrzeganie galerii przez klienta zależy nie tylko od obranej strategii marketingowej i realizowanych konsekwentnie eventów. Znaczący wpływ na pozycjonowanie obiektu ma dziś przede wszystkim atrakcyjność jego tenant-mix’u i potencjał jego rozwoju.

Nic więc dziwnego, że nowe obiekty pojawiające się na rynku coraz większą wagę przywiązują zarówno do doboru najemców, jak i do dopasowania oferty do rynku. Czyniąc z niej główny atut w walce o określonego klienta.

Przykładem jest otwarte niecały rok temu Gemini Park Tychy. Galeria od początku nastawiona była na rodziny z dziećmi. To właśnie z myślą o nich systematycznie komponowany był jej tenant-mix i realizowane działania marketingowe. Efekt? Szacuje się, że dziś już co drugi klient Gemini Park to tzw. klient rodzinny.

- Już na etapie komercjalizacji obiektu założyliśmy, że zależy nam w pierwszej kolejności na polskich i zagranicznych markach, które są dziś niezwykle popularne wśród rodzin. Jednocześnie tak komponowaliśmy mix, aby znalazły się w nim brandy dopasowane do portfela klienta rodzinnego z Tychów i okolic – mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.

- W konsekwencji obserwujemy stale rosnącą liczbę rodzin, które wybierają  na zakupy naszą galerię – dodaje. I faktycznie, tenant-mix galerii jest dziś niezwykle rodzinny. Oferta centrum handlowego obejmuje obecnie aż 12 różnych  segmentów – od usług, poprzez rozrywkę, sport, aż po modę.

- Zależało nam na stworzeniu zróżnicowanej i kompaktowej oferty, która zaspokajałaby potrzeby osób w różnym wieku, a jednocześnie dawała możliwość zrobienia bardzo różnych zakupów w jednym miejscu. Z punktu widzenia potrzeb rodzin, takie udogodnienie okazało się niezwykle istotne, a co najważniejsze zostało docenione – dodaje.

Co jednak ciekawe, Gemini Park całą swoją ofertę rodzinną oparł w dużej mierze na modzie. Najemcy z szeroko pojętego segmentu fashion zajmują tutaj ponad 50 proc. oferty. Zdecydowana jej większość to popularne polskie i zagraniczne marki odzieżowe, obuwnicze czy sportowe. Podobnie jak cała oferta Gemini, także jej segment modowy został tak skomponowany, aby mieć na uwadze osoby w różnym wieku i z różnym portfelem.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.90.12.112
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.