PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rok 2017 rokiem inwestycji w Galerii Jurajskiej

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 18 sty 2018 11:28

Rok 2017 rokiem inwestycji w Galerii Jurajskiej Galeria Jurajska, fot. materiały prasowe

Galeria Jurajska zakończyła 2017 rok z dziesięcioma zrealizowanymi inwestycjami. Prace nad kolejnymi już trwają lub są w sferze planowania.

REKLAMA

Większy komfort robienia zakupów to główne zadanie inwestycji systematycznie realizowanych od ponad dwóch lat w Galerii Jurajskiej. Także w 2017 roku Jurajska nie przystopowała i postawiła na nowości. Zaledwie w rok zrealizowano w centrum handlowym dziesięć inwestycji, które przekształcają obiekt w jeden z najbardziej świadomy nowych potrzeb i oczekiwań, jakie mają dziś klienci robiący zakupy w galeriach handlowych. W minionym roku galeria zainwestowała przede wszystkim w udogodnienia dla zmotoryzowanych oraz w nowe strefy relaksu i wypoczynku, które nawiązują do trzecich miejsc, dających możliwość odpoczynku i poznania nowych ludzi.

Więcej inwestycji dla zmotoryzowanych

Już wiosną centrum handlowe uruchomiło trzy nowe parkingi – rowerowy, motocyklowy oraz autokarowy. Nowy parking rowerowy może pomieścić 36 rowerów. W jego sąsiedztwie ustawiono samoobsługową stację naprawczą z narzędziami. Parking jest monitorowany i oświetlony lampami LED. Parking autokarowy, pomyślany głównie dla turystów, dysponuje 50 miejscami.

Zmiany zaszły także na wielopoziomowym parkingu. Jesienią galeria wdrożyła jeden z najnowocześniejszych systemów parkowania, oparty na czujkach wyposażonych w inteligentne kamery. Dzięki nim kierowcy mogą m.in. łatwiej zaparkować, a przy wjeździe na parking widzą informację o dostępności wolnych miejsc. Innowacją systemu jest aplikacja mobilna, która umożliwia klientowi odszukanie samochodu po wpisaniu numeru rejestracyjnego. Aplikacja działa na smartfonach oraz w infokioskach galerii.

- Większość naszych klientów przejeżdża dziś na zakupy samochodem, naturalną więc dla nas decyzją było postawienie na inwestycje, które ułatwią m.in. swobodę parkowania i pobyt zmotoryzowanym. Inwestycja w nowy system była dla nas jedną z największych w 2017 roku. Dla przeciwwagi postawiliśmy także na ekorozwiązania, namawiając do przyjazdu na zakupy na rowerach. Umożliwił to nowy parking, oblegany od wiosny do jesieni – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Idea trzeciego miejsca z coraz większym znaczeniem

Od 2017 w Galerii Jurajskiej jest także więcej miejsc do wypoczynku i specjalnych stref, które mają urozmaicić pobyt w centrum handlowym. Latem Jurajska oddała do użytku dwie inwestycje tego typu. Pierwszą była specjalna poczekalnia z sofami i stacjami ładowania urządzeń mobilnych. Drugą – powiększona strefa wypoczynkowo-dydaktyczna, w której obok akwarium słonowodnego, pojawiło się także słodkowodne. W miejscu tym od ponad roku szkoły i przedszkola organizują plenerowe lekcje biologii i ekologii.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.