PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rok wzrostów w Katowicach. Pomogła nowa strategia

  • Autor: Propertynews.pl
  • 30 sty 2017 15:41

Rok wzrostów w Katowicach. Pomogła nowa strategia Galeria Katowicka

Rok 2016 Galeria Katowicka zdecydowanie może zaliczyć do udanych - sprzedaż wzrosła o 13 proc. względem roku 2015. Dobry wynik obiektu, należącego do funduszu Meyer Bergman, jest efektem wielu równolegle prowadzonych działań.

REKLAMA

W tym samym czasie odwiedzalność zwiększyła się o ponad 3,5 mln, przy czym tylko w 2016 o 1,1 mln osób, tj. o 8 proc. względem 2015, rosnąc miesięcznie nawet o 23 proc. i przekraczając kolejno progi: 1,2 mln, 1,3 mln oraz 1,5 mln klientów w miesiącu. W tym samym czasie Footfall Index Poland w centrach handlowych spadał nawet do -13 proc., a w całym roku do -0,1 proc.

2016 był dla Galerii Katowickiej trzecim rokiem z rzędu nieprzerwanych wzrostów sprzedaży i odwiedzalności. Efektem konsekwentnie i równolegle prowadzonych działań w obszarze leasingu, marketingu oraz przebudowy jest aż 25 nowo podpisanych umów najmu. Jeśli ten trend zostanie podtrzymany, rok 2017 zamknięty zostanie 100 proc. najmem obiektu.

Szeroko zakrojony proces rekomercjalizacji, rewitalizacja II piętra, relokacje i strefowanie lokali, rozbudowa oferty gastronomicznej oraz wdrożenie platformy pro-sprzedażowej z programem lojalnościowym i unikalnymi w skali kraju kampaniami marketingowymi - były głównymi projektami Galerii Katowickiej w mijającym roku.

Cały zespół aktywnie pracował nad wzmocnieniem oferty usługowo-rozrywkowej, kierowanej do rodzin, wprowadzając marki takie jak Martes Sport (prawie tysiąc mkw.), megastore Matras ( obecnie ok. 500 mkw.), plac zabaw Fit4Kids (75 mkw.) czy Szkoła Tańca Iskra (190 mkw.). Tylko w samym grudniu podpisane zostały aż 4 nowe umowy najmu, m.in. z nowym operatorem gastronomicznym, który właśnie w Galerii Katowickiej otworzy swój pierwszy lokal na Śląsku oraz nowym reprezentantem mody męskiej.

- Meyer Bergman jest szczególnie dumny, mogąc szerzej zakomunikować tak dobre wyniki Galerii Katowickiej. Polska jest atrakcyjnym, rosnącym rynkiem, przyciągającym zarówno krajowe, jak i międzynarodowe marki, szukające obiektów komercyjnych gwarantujących tak duże dotarcia do klienta. Cieszymy się z zaufania, jakim obdarzyły katowickie Centrum. Doskonałe wyniki, osiągnięte w 2016, to tylko zapowiedź tego, co nastąpi i świetny start w rozpoczęty właśnie rok 2017 – mówi Peter Evans, Asset Manager for Central and Eastern Europe and Vice President w Meyer Bergman.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA