PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Roland Berger: Auchan może liczyć na wiele synergii z przyłączenia Reala

  • www.portalspozywczy.pl
  • 20 gru 2012 13:12

Połączenie Auchan i Reala przyniesie wiele efektów synergii - uważa Krzysztof Badowski, partner zarządzający Roland Berger Strategy Consultants. I wymienia między innymi synergie operacyjne, logistyczne, zakupowe. Jego zdaniem, cały proces połączenia potrwa ponad rok.

REKLAMA

- Auchan najpierw musi poczekać na uzyskanie zgód stosownych urzędów ochrony konkurencji, a nie wykluczone, że transakcja będzie musiała uzyskać zgodę Komisji Europejskiej. Dopiero po uzyskaniu zgód Auchan będzie integrował sklepy Reala, wcześniej nie będzie to możliwe. W zależności od rynku i lokalnych regulacji może to potrwać 3 do 6 miesięcy. Ale cały proces potrwa na pewno ponad rok - mówi Krzysztof Badowski, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Jego zdaniem, bardzo mało prawdopodobne, by Auchan chciał pozostawić na rynku brand Reala. - Raczej nie jest to prawdopodobna opcja. Brand Reala należy do Grupy Metro, która nie sprzedaje Reala na całym świecie, tylko w kilku krajach Europy Centralno-Wschodniej - tłumaczy.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA