PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rosną obroty i footfall w Focus Mall Piotrków Trybunalski

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 31 lip 2018 13:07

Rosną obroty i footfall w Focus Mall Piotrków Trybunalski  Fot. mat. pras.

W pierwszym półroczu 2018 roku, centrum handlowe Focus Mall odnotowało wzrost obrotów najemców i wyników footfall, pomimo spadkowych tendencji ogólnopolskich spowodowanych zakazem handlu w wybrane niedziele. W ciągu sześciu pierwszych miesięcy, galerię odwiedziło ponad 2 mln. 241 tys. osób. To blisko 20 tys. klientów więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

REKLAMA

 W tym okresie, najemcy centrum zanotowali wzrost sprzedaży nawet o 60 proc. Najwyższe wzrosty obrotów osiągnęły sieci z branży wyposażenia wnętrz i usług. To efekt konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju, rekomercjalizacji, skutecznych działań marketingowych oraz efektywnego zarządzania.

Właściciel obiektu, NEPI Rockcastle poszerza jego propozycję handlową. W pierwszym  kwartale tego roku do grona najemców dołączył popularny sklep z segmentu mody damskiej, marka Sinsay. W efekcie transakcji Focus Mall jest jednym z nielicznych obiektów handlowych w województwie łódzkim, które oferuje kompletne portfolio marek z grupy LPP. Należy nadmienić, że cześć usługową centrum dopełnił salon kosmetyczny Etereo, a także NeoNail i Lotto. Dodatkowo, stale wzbogacana oferta, wygodna lokalizacja oraz komplementarność produktów i usług przyciąga do centrum coraz więcej klientów, dla których Focus Mall jest liderem handlu w regionie.

- Dokładamy starań, by oferta galerii oraz działania marketingowe dopasowane były do potrzeb klientów w różnym wieku. Wyniki osiągane przez naszych najemców pokazują, że Focus Mall jest najchętniej odwiedzanym obiektem handlowym w regionie, w którym nie tylko można dokonać kompleksowych zakupów, ale też spędzić czas w towarzystwie rodziny  czy znajomych, a to chyba najważniejsze biorąc pod uwagę zmieniające się trendy na rynku – komentuje Ewa Sadzińska, dyrektor CH Focus Mall Piotrków Trybunalski – Apsys Polska.

- Minione półrocze to dla nas czas intensywnej i efektywnej pracy, która pozytywnie wpływa na uzyskiwane wyniki, jak i wizerunek Focus Mall. Dla funkcjonowania obiektu zasadnicze znaczenie miało przede wszystkim poszerzenie portfolio najemców oraz prowadzenie efektywnych działań marketingowych. W pierwszych 6-ciu miesiącach roku, aż cztery sieci zdecydowały się zmodernizować swoje salony, oferując tym samym jeszcze większy asortyment. Swoje lokale przeniosły lub powiększyły marki: Cropp, Cukiernia Sowa, Toxic Jeans oraz 4F – komentuje Dominik Piwek, Head of Marketing & PR, NEPI Rockcastle.

Największą inwestycją w pierwszym półroczu tego roku jest trwająca od kwietnia modernizacja strefy gastronomicznej. W efekcie zmian odwiedzający zyskają bardziej nowoczesną i estetyczną przestrzeń aranżowaną na styl skandynawski. Na blisko 450 mkw. powierzchni pojawią się dodatkowe siedziska i stoły. Goście będą mieli  również możliwość ładowania urządzeń mobilnych. Co ważne, przebudowa prowadzona jest w godzinach zamknięcia galerii, dzięki czemu,  realizacja nie ma wpływu na komfort odwiedzających i funkcjonowanie obiektu.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.