PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rosną obroty w centrach outletowych Fashion House

  • Autor: Propertynews.pl
  • 29 kwi 2013 13:13

Rosną obroty w centrach outletowych Fashion House

Pomimo pogorszenia nastrojów konsumenckich i negatywnej koniunktury w handlu detalicznym, pierwszy kwartał 2013 r. we wszystkich obiektach Fashion House Outlet Centre okazał się stabilny. Poprawę wyników sprzedaży i odwiedzalności w centrach zlokalizowanych w Warszawie, Gdańsku i Sosnowcu zanotowano wraz z początkiem wiosny.

REKLAMA

- Mimo niesprzyjającej do robienia zakupów pogody w marcu, zaobserwowaliśmy znaczny wzrost obrotów i liczby klientów w każdym obiekcie. Licząc od początku roku do połowy kwietnia, wskaźnik odwiedzalności Fashion House w Gdańsku powiększył się o 7%, a wyniki sprzedaży wzrosły o 9%, w Fashion House w Sosnowcu odnotowaliśmy przyrost obydwu indeksów o 5% w stosunku do roku ubiegłego - mówi Dawid Rutkowski, Head of Asset Management Retail Peakside Polonia Management. - Nie odczuliśmy negatywnego klimatu, który ogarnął rynek w pierwszym kwartale 2013 r., co jest kolejnym potwierdzeniem, że koncepcja naszych obiektów odpowiada klientom również w trakcie spowolnienia gospodarczego - dodaje Dawid Rutkowski.

W ostatnich miesiącach swoje salony otworzyły lub podpisały nowe umowy najmu marki z segmentu premium, takie jak: Lacoste, Tommy Hillfinger Footwear & Accessories, czy Mustang i Tom Tailor. Zbliża się również otwarcie nowego sklepu z markami należącymi do grupy LPP: Cropp Town i House, a dotychczasowi najemcy jak Ochnik, Samanta czy Underground przedłużyli umowy na okres kolejnych 10 lat.

- Widząc entuzjastyczne przyjęcie nowo otwieranych salonów przez klientów Fashion House, nie zwalniamy tempa i stale udoskonalamy ofertę naszych obiektów. Pierwszy kwartał zamknęliśmy podpisaniem nowych umów najmu na ponad 1000 mkw. i przekroczeniem 95% wynajęcia naszego portfela. Te wyniki oraz aktualna liczba umów na zaawansowanym etapie negocjacji pozwalają optymistycznie patrzeć w przyszłość - informuje Dawid Rutkowski.

Właścicielem sieci centrów outlet Fashion House jest fundusz Peakside Polonia Property Funds. Obecnie liczy on 3 obiekty: Fashion House Warszawa, Fashion House Sosnowiec oraz Fashion House Gdańsk. Pierwszy obiekt wchodzący w skład sieci Fashion House otwarty został w lutym 2004 roku w Sosnowcu. W październiku 2005 roku zostało oddane do użytku centrum w Gdańsku, a miesiąc później w Piasecznie koło Warszawy.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA