PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rosną obroty w centrach outletowych Fashion House

  • Autor: Propertynews.pl
  • 29 kwi 2013 13:13

Rosną obroty w centrach outletowych Fashion House

Pomimo pogorszenia nastrojów konsumenckich i negatywnej koniunktury w handlu detalicznym, pierwszy kwartał 2013 r. we wszystkich obiektach Fashion House Outlet Centre okazał się stabilny. Poprawę wyników sprzedaży i odwiedzalności w centrach zlokalizowanych w Warszawie, Gdańsku i Sosnowcu zanotowano wraz z początkiem wiosny.

REKLAMA

- Mimo niesprzyjającej do robienia zakupów pogody w marcu, zaobserwowaliśmy znaczny wzrost obrotów i liczby klientów w każdym obiekcie. Licząc od początku roku do połowy kwietnia, wskaźnik odwiedzalności Fashion House w Gdańsku powiększył się o 7%, a wyniki sprzedaży wzrosły o 9%, w Fashion House w Sosnowcu odnotowaliśmy przyrost obydwu indeksów o 5% w stosunku do roku ubiegłego - mówi Dawid Rutkowski, Head of Asset Management Retail Peakside Polonia Management. - Nie odczuliśmy negatywnego klimatu, który ogarnął rynek w pierwszym kwartale 2013 r., co jest kolejnym potwierdzeniem, że koncepcja naszych obiektów odpowiada klientom również w trakcie spowolnienia gospodarczego - dodaje Dawid Rutkowski.

W ostatnich miesiącach swoje salony otworzyły lub podpisały nowe umowy najmu marki z segmentu premium, takie jak: Lacoste, Tommy Hillfinger Footwear & Accessories, czy Mustang i Tom Tailor. Zbliża się również otwarcie nowego sklepu z markami należącymi do grupy LPP: Cropp Town i House, a dotychczasowi najemcy jak Ochnik, Samanta czy Underground przedłużyli umowy na okres kolejnych 10 lat.

- Widząc entuzjastyczne przyjęcie nowo otwieranych salonów przez klientów Fashion House, nie zwalniamy tempa i stale udoskonalamy ofertę naszych obiektów. Pierwszy kwartał zamknęliśmy podpisaniem nowych umów najmu na ponad 1000 mkw. i przekroczeniem 95% wynajęcia naszego portfela. Te wyniki oraz aktualna liczba umów na zaawansowanym etapie negocjacji pozwalają optymistycznie patrzeć w przyszłość - informuje Dawid Rutkowski.

Właścicielem sieci centrów outlet Fashion House jest fundusz Peakside Polonia Property Funds. Obecnie liczy on 3 obiekty: Fashion House Warszawa, Fashion House Sosnowiec oraz Fashion House Gdańsk. Pierwszy obiekt wchodzący w skład sieci Fashion House otwarty został w lutym 2004 roku w Sosnowcu. W październiku 2005 roku zostało oddane do użytku centrum w Gdańsku, a miesiąc później w Piasecznie koło Warszawy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA