PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rosną wydatki reklamowe dyskontów

  • dlahandlu.pl
  • 06 mar 2015 12:12

Według danych Nielsen za okres 23.02- 01.03 sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 5 676 403 zł, Biedronka - 5 257 657 zł.

REKLAMA

Tydzień wcześniej Lidl przeznaczył na ten cel 3 505 790 zł, natomiast Biedronka nie znalazła się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami. Wydatki sa podawane według oficjalnych cenników stacji TV. Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA