PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rośnie interaktywna strefa Posnanii

  • Autor: propertynews.pl
  • 06 lut 2017 14:01

Rośnie interaktywna strefa Posnanii fot. Posnania

Specjalne miejsca z interaktywnymi strefami zabaw i wypoczynku w galerii nie dziwią już nikogo. Do najczęściej spotykanych należą interaktywne stoły i podłogi, videowalle z technologiami kinect lub oraz inne urządzenia technologiczne umilające czas zakupów dzieciom i dorosłym. Do tych stref dołączają właśnie fotobudki – jedna z nich stanęła w Centrum Handlowym Posnania.

REKLAMA

Strefy rozrywki i wypoczynku w galeriach handlowych, poświęcone głównie dzieciom, zna każdy odwiedzający duże centra. Wcześniej utożsamiane one były głównie z wprowadzonymi w latach 90-tych basenami kulkowymi lub poruszającymi się imitacjami kosmicznych pojazdów, o których marzył każdy kilkuletni gość centrum handlowego. Dzisiaj, wraz z rozwojem technologicznym, rozwijają się urządzenia dostarczające rozrywki w galeriach.

- W interaktywnej strefie zabaw i wypoczynku, takiej jak w centrum Posnania, wykorzystujemy elementy nowoczesnej technologii. W specjalnie zaprojektowanych urządzeniach wraz z pakietami aplikacji dopasowanych do grupy odbiorców (osoby dorosłe lub dzieci) stosujemy specjalne oprogramowanie z myślą o rozrywce i rozwoju – mówi Arkadiusz Świderski, General Manager IMS r&d, dostawca rozwiązań digital signage dla CH Posnania.

Na wyobraźnię i rozwój najmłodszych oddziałują interaktywne ekrany, a na nich szereg aplikacji edukacyjnych, które poprzez zabawę również uczą. Strefa zabaw i wypoczynku to także miejsce dla dorosłych, którzy od niedawna mogą znaleźć tam m.in. fotobudkę. Obchodząca w tym roku swoje 92-letnie urodziny maszyna to nic innego jak rozbudowany aparat fotograficzny z samowyzwalaczem, podłączony do komputera sterującego i dużego, 55-calowego ekranu połączonego z dotykowym panelem sterującym. Wewnątrz fotobudki znajdują się również profesjonalne lampy studyjne, które mają zapewnić użytkownikom najlepsze doświetlenie ich fotografii.

- Fotograficzną przygodę można dokumentować na kilkunastu specjalnie przygotowanych tłach, a efektami sesji zdjęciowych możemy podzielić się na portalach społecznościowych lub wysłać je za pośrednictwem urządzenia na nasza skrzynkę e-mail – dodaje Arkadiusz Świderski.

Strefy relaksu to rozwiązania marketingowe już od lat popularne w krajach zachodnich, szczególnie w Stanach Zjednoczonych. Dzięki ich zastosowaniu zwiększa się komfort klientów galerii (nie tylko przez zwiększenie atrakcyjności ofertowej, lecz także dzięki udogodnieniom takim jak wygodne siedziska, porty ładujące telefony komórkowe czy dostęp do Wi-Fi). Dzięki nim zyskują klienci galerii i marketerzy, ponieważ ci ostatni mają okazję przedstawić odbiorcy przekaz handlowy bezpośrednio w miejscu, w którym on czuje się komfortowo i chętnie będzie do niego wracał - przekonują przedstawiciele galerii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA