PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rośnie konkurencja na rynku centrów handlowych

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 13 paź 2017 13:39

Rośnie konkurencja na rynku centrów handlowych mat.pras.

Posnania, Hala koszyki i sieć salonów Play to laureaci 8. edycji konkursu PRCH Retail Awards. 12 października Polska Rada Centrów Handlowych wyłoniła najlepsze centra i sieci handlowe działające na rynku w minionym roku.

REKLAMA

Tegoroczna finałowa Gala konkursu PRCH Retail Awards zgromadziła ponad 390 przedstawicieli branży handlowej.

W kategorii sieci handlowych bezkonkurencyjna okazała się sieć salonów Play, która zwyciężyła także w kategorii jakość obsługi. Na szczególną uwagę zasługuje werdykt Jury, które najwyższy laur w kategorii „Nowego centrum handlowego” przyznało centrum handlowemu Posnania, wyróżniona została także Hala Koszyki w Warszawie. Oba projekty, różniące się w wielu aspektach, wskażą zapewne kierunki rozwoju nieruchomości handlowych w najbliższych latach.

Galeria Sfera w Bielsku-Białej wyróżniona została w kategorii dla najlepszego centrum handlowego, natomiast Galeria Morena w Gdańsku i Aleja Bielany we Wrocławiu docenione zostały jako centra, które najlepiej poradziły sobie z trudami rozbudowy i modernizacji.

W kategorii sieci handlowych bezkonkurencyjna okazała się sieć salonów Play, która mogła pochwalić się także najlepszą obsługą klienta. Tuż za nią uplasowały się Księgarnia Autorska oraz Sephora. Wyróżnione zostały także nowe sieci handlowe, które zadebiutowały na rynku Verona oraz Folksta.

- Celem konkursu jest wskazanie najlepszych praktyk w zakresie zarządzania i marketingu centrów i sieci handlowych. Nie ukrywamy, że proces aplikacyjny w naszym konkursie jest wymagający i złożony. Dla przykładu każde centrum zgłoszone do konkursu, wypełnia szczegółową aplikację, przechodzi wstępny proces oceny, następnie wizytowane jest przez niezależne jury składające się z doświadczonych specjalistów z branży. Tym bardziej cieszy nas rekordowa liczba 108 zgłoszeń, która wzrosła o 28 aplikacji w stosunku do ubiegłego roku – mówi Radosław Knap, dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych.

W konkursie wyłoniono również laureatów w kategoriach marketingowych centrów i sieci handlowych. Jury oceniające projekty marketingowe wyłoniło najważniejsze wydarzenie w branży centrów handlowych, którym zostały „10 Urodziny Manufaktury” w Łodzi. Na najwyższą ocenę zasłużyły także kampanie wizerunkowe marki Deichmann-Obuwie „Deichmann x Margaret” oraz Placu Unii w Warszawie, „Miejsce Korzyści”.

Konkurs PRCH Retail Awards stworzony został z myślą o sieciach handlowych, deweloperach, zarządcach, inwestorach i profesjonalistach zajmujących się retail marketingiem. Organizatorem konkursu i Gali PRCH Retail Awards jest stowarzyszenie Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), partnerem badawczym konkursu firma Dekra Certification, zajmująca się między innymi profesjonalną oceną jakości obsługi klienta.

PRCH od 2003 roku zrzesza firmy i osoby pracujące w branży nieruchomości centrów handlowych: zarządców, inwestorów, deweloperów, najemców, prawników, architektów, agencje PR, marketingu i inne firmy działające na rzecz tego sektora. Obecnie do PRCH należy ponad 240 firm.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA