PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rośnie liczba nowych najemców Galerii Jurajskiej

  • Autor: Propertynews.pl
  • 12 cze 2015 07:46

Galeria Jurajska, największe centrum handlowe w Częstochowie, rozszerza swoją ofertę. Od stycznia portfolio najemców powiększyło się już o markę sportową New Balance, Greenpoint, oferujący odzież dla kobiet oraz Reporter Young – markę modową skierowaną do dzieci i młodzieży.

REKLAMA

Już wkrótce swoje sklepy w Galerii Jurajskiej otworzą takie firmy jak Tescoma (115 mkw.) - producent akcesoriów do kuchni i jadalni oraz sklep z wyposażeniem wnętrz English Home (ponad 200 mkw.), rozwijając tym samym ofertę centrum z segmentu „dom i wnętrze”.

W Galerii otworzy się niebawem również pierwszy w tym centrum handlowym pop – up store Cook & More, organizowany przez producenta akcesoriów AGD – firmę Dajar. Zajmie on ok. 220 mkw.

Agentem wyłącznym ds. komercjalizacji Galerii Jurajskiej jest firma doradcza JLL.

- Tak dynamiczny rozwój portfolio najemców w ostatnich miesiącach jest efektem obranej przez nas strategii, dzięki której do centrum przyciągamy marki atrakcyjne dla lokalnego klienta. To z kolei przekłada się na umocnienie pozycji naszego obiektu w północnej części województwa śląskiego. Te zmiany doceniają nasi klienci. Dziś jesteśmy najchętniej wybieraną galerią w Częstochowie. W 2014 roku odwiedziła nas rekordowa liczba - ponad 6 milionów osób. Ten rok zapowiada się równie efektownie - zapowiada Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.

- Nowi najemcy Galerii Jurajskiej reprezentują różne segmenty rynku handlowego – od mody kobiecej, młodzieżowej i dziecięcej, przez kultową odzież sportową, po artykuły wyposażenia wnętrz. W najbliższym czasie planowane jest tu także otwarcie popularnego w ostatnim czasie konceptu pop up store. Jest to jasny sygnał, że Galeria Jurajska podąża za najnowszymi trendami i dostosowuje się do oczekiwań, jakie stawia klient - zauważa Teresa Pieczonka, starszy konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, w JLL.

Galeria Jurajska jest największym centrum handlowo – rozrywkowym w Częstochowie, z szeroką ofertą modową, obejmującą polskie i międzynarodowe marki, takie jak m.in. Reserved, Cropp, House, Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti, TK Maxx, C&A, H&M, New Yorker czy Promod.

Powierzchnia całkowita centrum to 130 000 mkw., z czego ok. 49 000 mkw. przypada na część handlowo – rozrywkową, obejmującą 200 sklepów, punktów usługowych oraz gastronomicznych, a także wielosalowe kino Cinema City. Do dyspozycji zmotoryzowanych gości jest wielopoziomowy parking na ponad 2 000 miejsc.

Inwestorem obiektu jest Globe Trade Centre S.A. (GTC).

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA