PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rośnie odwiedzalność centrów handlowych Carrefour

  • Autor: propertynews.pl
  • 23 sty 2014 09:29

Centra handlowe Carrefour odnotowały kolejny wzrost odwiedzalności w porównaniu rok do roku. Przedstawiciele firmy tłumaczą to systematycznie prowadzoną rekomercjalizacją oraz modernizacją swoich obiektów.

REKLAMA

Carrefour Polska dostrzega duży potencjał w centrach handlowych drugiej generacji, które w pełni odpowiadają na obecne potrzeby klientów. Obiekty te położone są przeważnie w pobliżu dużych osiedli mieszkaniowych, zapewniają tym samym dogodną komunikacje, zarówno osobom zmotoryzowanym poprzez gwarancję bezpłatnego parkingu samochodowego, jak również klientom korzystającym z transportu publicznego.

Siłą centrów handlowych Carrefour jest obecny w nim operator spożywczy, którego oferta produktowa charakteryzująca się miedzy innymi atrakcyjnymi cenami jest ściśle dostosowana do lokalnych potrzeb konsumentów. Dodatkowo prowadzone systematycznie remodelingi sklepów, w znaczący sposób przyczyniają się do podwyższenia komfortu podczas dokonywania zakupów - czytamy w komunikacie. Centra handlowe Carrefour, to także ciekawa oferta handlowa skonstruowana w oparciu o marki odzieżowe, punkty usługowe oraz salony RTV/AGD.

- Kolejny wzrost odwiedzalności naszych obiektów cieszy nas tym bardziej, że większość centrów handlowych w Polsce odnotowała w roku ubiegłym spadek footfallu. Pokazuje to, że przed centrami handlowymi drugiej generacji stoi ogromna szansa, by zbudować stabilną i długoterminową pozycję na rynku. Siłą centrów handlowych Carrefour jest ich szeroko rozumiana bliskość, nie tylko w ujęciu geograficznych, ale przede wszystkim w odpowiednio skompletowanej ofercie handlowej. Jesteśmy blisko klientów poprzez lokalizacje naszych sklepów, poprzez produkty, które im oferujemy jak również inicjatywy społeczne, w które się chętnie angażujemy - podsumowuje Ronan Martin, v-ce prezes, Carrefour Polska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA