PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Rośnie odwiedzalność centrów handlowych Carrefour

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 23 sty 2014 09:29

Centra handlowe Carrefour odnotowały kolejny wzrost odwiedzalności w porównaniu rok do roku. Przedstawiciele firmy tłumaczą to systematycznie prowadzoną rekomercjalizacją oraz modernizacją swoich obiektów.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 23 sty 2014 09:29
Carrefour Polska dostrzega duży potencjał w centrach handlowych drugiej generacji, które w pełni odpowiadają na obecne potrzeby klientów. Obiekty te położone są przeważnie w pobliżu dużych osiedli mieszkaniowych, zapewniają tym samym dogodną komunikacje, zarówno osobom zmotoryzowanym poprzez gwarancję bezpłatnego parkingu samochodowego, jak również klientom korzystającym z transportu publicznego.

Siłą centrów handlowych Carrefour jest obecny w nim operator spożywczy, którego oferta produktowa charakteryzująca się miedzy innymi atrakcyjnymi cenami jest ściśle dostosowana do lokalnych potrzeb konsumentów. Dodatkowo prowadzone systematycznie remodelingi sklepów, w znaczący sposób przyczyniają się do podwyższenia komfortu podczas dokonywania zakupów - czytamy w komunikacie. Centra handlowe Carrefour, to także ciekawa oferta handlowa skonstruowana w oparciu o marki odzieżowe, punkty usługowe oraz salony RTV/AGD.

- Kolejny wzrost odwiedzalności naszych obiektów cieszy nas tym bardziej, że większość centrów handlowych w Polsce odnotowała w roku ubiegłym spadek footfallu. Pokazuje to, że przed centrami handlowymi drugiej generacji stoi ogromna szansa, by zbudować stabilną i długoterminową pozycję na rynku. Siłą centrów handlowych Carrefour jest ich szeroko rozumiana bliskość, nie tylko w ujęciu geograficznych, ale przede wszystkim w odpowiednio skompletowanej ofercie handlowej. Jesteśmy blisko klientów poprzez lokalizacje naszych sklepów, poprzez produkty, które im oferujemy jak również inicjatywy społeczne, w które się chętnie angażujemy - podsumowuje Ronan Martin, v-ce prezes, Carrefour Polska.

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.90.86.231
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.