PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rośnie odwiedzalność Galerii Bronowice

  • Autor: Propertynews.pl
  • 18 maj 2015 14:52

Rośnie odwiedzalność Galerii Bronowice Galeria Bronowice

Galeria Bronowice, usytuowana w północnej części Krakowa, przyciąga coraz większą liczbę klientów.

REKLAMA

W ciągu ostatnich miesięcy oferta najemców powiększyła się o kilka marek. Z początkiem roku dołączył JYSK, oferujący artykuły wyposażenia wnętrz. Wystartowało także Fitness Platinium - prężnie rozwijająca się sieć fitness klubów z bardzo szeroką gamą zajęć. Od kwietnia w Magazynie 44 także wielbiciele militariów i sprzętu survivalowego znajdą coś dla siebie. Modową mapę Galerii Bronowice wzbogaciła również międzynarodowa grupa C&A, która na ponad 1 700 mkw. otworzyła dwupoziomowy salon. Smakosze kuchni włoskiej mogą delektować się  tradycyjnymi specjałami w Pizzeria Trattoria la Rucola czy świeżymi, przygotowanymi zgodnie z życzeniem klienta sandwiczami z Subway.

- Ten rok rozpoczęliśmy bardzo dobrze i wszystko wskazuje na to, że idziemy w dobrym kierunku. Początki są zawsze trudne, wymagają dużo pracy i zaangażowania, ale już widać, że osiągamy coraz lepsze wyniki. Oczywiście złożyło się na to wiele czynników, m.in. regularne wydarzenia, dostosowane do różnych grup wiekowych, po kwestię poprawy dojazdu do obiektu czy wzmocnieniu tenant-mix – komentuje Aleksandra Rzońca, dyrektor Galerii Bronowice.

Jak pokazują ostatnie statystyki, footfall w Galerii Bronowice wzrósł o prawie 30 proc. w stosunku do roku ubiegłego i coraz więcej klientów lubi robić tutaj zakupy. Przekłada się to także na wzrost wpływów najemców centrum handlowego, który jest wyższy o ok. 20 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem.

W każdy weekend Galeria Bronowice zaprasza na wydarzenia i eventy. konkursy, warsztaty, pokazy, koncerty, porady stylistów i wizażystów, lekarzy i specjalistów, a także targi ślubne, Vinyl Swap.

 

 

 

 

 

 

 


Dodatkowo, specjalnie z myślą o dzieciach, przygotowano szereg regularnie odbywających się zajęć, które gromadzą prawdziwe tłumy najmłodszych. Warsztaty plastyczne, sobotnie Poranki z Rodziną Pytalskich, Bajkowe Niedziele - teatrzyki i animacje – to tylko kilka z szerokiego wachlarza propozycji.

- Ważnym aspektem działań marketingowych jest dla nas współpraca z najemcami. Praktycznie żadne z wydarzeń nie obejdzie się bez ich aktywnego uczestnictwa – mówi Aleksandra Rzońca. - Pierwsze miesiące bieżącego roku był to dla nas czas wytężonej pracy w sferze działań marketingowych, jak i w procesie komercjalizacji. Nowi najemcy, nowa komunikacja, kontynuacja współpracy z lokalnymi firmami i zrzeszeniami zaowocowały większa liczba klientów i obrotami – jest to dobra prognoza i pozwala optymistycznie patrzeć w przyszłość – podsumowuje.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA