PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rośnie odwiedzalność Galerii Madison

  • Autor: Propertynews.pl
  • 10 kwi 2013 12:29

Rośnie odwiedzalność Galerii Madison

Tegoroczne, zimowe wyprzedaże gdańska Galeria Madison zakończyła wzrostem indeksu footfall oraz dobrymi wynikami sprzedaży najemców, zwłaszcza sektora modowego - informują przedstawiciele obiektu.

REKLAMA

W Galerii Madison pierwsze wyprzedaże zaczęły się z końcem grudnia 2012 i trwały do marca tego roku. Większość salonów obniżyło ceny swoich kolekcji nawet o 80 proc. - W lutym odwiedziło nas blisko 10 proc. więcej klientów niż w tym samym miesiącu w ubiegłym roku. To bardzo dobry wynik zwłaszcza w porównaniu z danymi Experian Footfall informującymi o spadku tego indeksu o 4,3 proc. w stosunku do lutego 2012 - mówi Anna Thomas, dyrektor Galerii Madison.

- Jesteśmy zadowoleni z wyników, jakie osiągnęliśmy w trakcie tegorocznych wyprzedaży w galerii Madison - mówi Renata Banasiak, kierownik sklepu Lara Fabio oferującego modę damską. - Nasi klienci z niecierpliwością wyczekiwali na promocje i możliwość zrobienia zakupów w okazyjnych cenach, dzięki czemu w tym roku zanotowaliśmy wzrost obrotów i odwiedzin - potwierdza R. Banasiak.

- Odnotowaliśmy wzrost odwiedzin, a co za tym idzie również wzrost obrotów. Podczas organizowanych przez naszą firmę eventów połączonych z wyprzedażami, centrum handlowe Madison było nam pomocne, co zaowocowało satysfakcją pracowników, jak i klientów naszego salonu. - zauważa Adriana Szumska, kierownik regionalny sieci Intimissimi z regionu pomorskiego.

- Atrakcyjność rabatów wyprzedażowych, które sięgały nawet do - 70% z pewnością przyciągnęła większą liczbę klientów, a zarazem przełożyła się na zadowalające wyniki sprzedaży w tym okresie - mówi Jagoda Janicka Menadżer salonu firmowego Kazar w Galerii Madison.

Podobnymi spostrzeżeniami dzieli się Aneta Żybort, kierownik salonu Witchen: - Koniec 2012 roku rozpoczął falę wyprzedaży w salonie Wittchen. Już od pierwszych dni zdecydowanie widoczna była zwiększona frekwencja oraz duże zainteresowanie wprowadzonymi ofertami cenowymi. Klienci skuszeni ciekawymi billboardami Galerii Madison chętnie odwiedzali nasz salon i korzystali z atrakcyjnych promocji. Bardzo cieszą nas osiągnięte podczas okresu wyprzedaży wynik i już nie możemy się doczekać kolejnych sezonowych wyprzedaży - dodaje A. Żybort.

Obiekt, liczący 18 000 mkw. powierzchni GLA oraz 111 miejsc parkingowych jest  zlokalizowany w bezpośredniej bliskości Starego Miasta, Dworca Głównego PKP i dużego śródmiejskiego węzła komunikacyjnego. Galeria Madison mieści ponad 100 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych.

Najważniejszymi markami są: New Yorker, Reserved, Stradivarius, Intersport, Orsay, House, Adidas, Lee Wrangler, Vero Moda, Kazar, Ecco, Wittchen. Galeria mieści także delikatesy spożywcze Bomi Smak Tradycji oraz klub sportowy Gymasion. Na 3. piętrze galerii znajduje się Centrum Medyczne  oraz Klinika Invicta.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA