PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rośnie oferta mody męskiej w Silesia Outlet

  • Autor: Propertynews.pl
  • 22 lut 2017 07:22

Rośnie oferta mody męskiej w Silesia Outlet Silesia Outlet

Silesia Outlet chce stworzyć bogatą ofertę modową nie tylko dla kobiet, ale również dla panów. Dlatego wśród nowych najemców outletu pojawi się silna reprezentacja męskich marek.

REKLAMA

Gliwickie centrum wyprzedażowe Silesia Outlet buduje mocny segment mody męskiej - do grona najemców dołączyły Kubenz i Bruno Zinger. Deweloperem obiektu jest 6B47 Poland, za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting. Otwarcie nastąpi w 2018 roku.

Po Vistuli i Wólczance, kolejne firmy oferujące modę męską podpisały umowy najmu lokali w Silesia Outlet, największym outlecie na Górnym Śląsku. Produkty marek będą dostępne w bardzo atrakcyjnej cenie - co najmniej kilkadziesiąt procent niższej niż w regularnej sprzedaży.

– Dążymy do stworzenia bogatej oferty modowej nie tylko dla kobiet, ale też dla panów. Jak wynika z raportu “Polska strojna”, prawie połowa mężczyzn interesuje się modą, a ponad 70 proc. z nich śledzi zmieniające się trendy, warto więc stworzyć dla tej grupy szeroką ofertę - komentuje Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG.

Na powierzchni 130 mkw. swój lokal otworzy Kubenz - polska marka rodzinna oferująca męską odzież. W gliwickim centrum wyprzedażowym zajmie lokal liczący 100 mkw.

– Chcemy, żeby asortyment z segmentu fashion proponowany panom w Silesia Outlet był zróżnicowany i atrakcyjny, tym bardziej że produkty będzie można nabyć w cenie niższej o przynajmniej 30 proc. niż w regularnej sprzedaży. Grono najemców z tego sektora ostatnio zasiliła Vistula i Wólczanka, teraz dołączają do niego kolejne dwie marki, KUBENZ i BRUNO ZINGER. Widzimy bardzo duże zainteresowanie sieci handlowych powierzchnią w Silesia Outlet; następne umowy sfinalizujemy niebawem - dodaje Rydlewski.

Coraz więcej mężczyzn zwraca uwagę na ubiór - według badań, blisko trzy czwarte z nich uważa go za istotny. 42 proc. panów preferuje oficjalny, elegancki styl ubierania się, a zakupów dokonuje głównie w centrach handlowych, kilka razy w ciągu roku.

W Silesii Outlet na powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów marek odzieżowych oraz obuwniczych. Obiekt dysponował będzie parkingiem, na którym zmieści się blisko 950 pojazdów. 

Inwestorem projektu jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG, doświadczonej w realizacji projektów na rynku nieruchomości. Obiekt komercjalizuje BOIG Property Consulting.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA