PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rośnie popularność modelu online-to-offline w handlu

  • dlahandlu.pl
  • 17 gru 2014 10:50

Mimo rosnącej popularności zakupów w sieci, konsumenci wciąż częściej wybierają sklepy tradycyjne. Dlatego firmy sprzedające w internecie coraz częściej decydują się dodatkowo na otwieranie placówek stacjonarnych. Dzięki temu mogą sprzedawać w modelu online-to-offline (O2O). Okazuje się, że ten, tylko w USA generuje sprzedaż 10-krotnie większą niż cały handel internetowy.

REKLAMA

Coraz większą popularnością cieszą się rozwiązania online-to-offline, czyli O2O. Dzięki nim klienci mogą odwiedzić placówki stacjonarne firm internetowych i na miejscu zdecydować o dokonaniu zakupu. Według branżowego serwisu Screenwerk.com, który analizował raporty dotyczące sprzedaży w USA, transakcje online-to-offline generują transakcje o wartości znacznie przekraczającej sprzedaż w tamtejszym e-commerce.

Tym, co powstrzymuje firmy działające w internecie przed otwarciem placówek stacjonarnych, są koszty. Uruchomienie każdej z nich pociąga za sobą konkretne nakłady finansowe. Jednak i na to jest sposób. Problem ten można rozwiązać oferując małym przedsiębiorcom partnerstwo na zasadzie franczyzy. Dla firm jest to sposób na dotarcie do nowych klientów, a dla przedsiębiorców receptą na biznes. Takie rozwiązanie najłatwiej można wprowadzić w branży usługowej, gdyż franczyzobiorcy chcący otworzyć stacjonarne przedstawicielstwo internetowego biznesu, nie będą musieli ponosić kosztów zatowarowania.

- Ponadto takie partnerstwo da im dostęp do szkoleń, wiedzy franczyzodawcy oraz jego systemów informatycznych wspomagających pracę - mówi Paweł Słowiakowski z LepszaOferta.pl

Z O2O z powodzeniem korzystają duże sieci handlowe, które np. oferują możliwość odbierania zamówionych produktów w swoich sklepach. Jako zachętę do odwiedzenia swoich placówek, stosują upusty, które w połączeniu z brakiem opłaty za dostawę, skutecznie przekonują klientów do zakupu. Usługodawcy internetowi, najczęściej mikro i małe firmy w Polsce, również mogą pójść ich śladem i w ten sposób zdobywać nowych klientów i zwiększać sprzedaż.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA