PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rośnie siła nabywcza starszych konsumentów

  • Autor: dlahandlu.pl
  • 24 lut 2014 12:24

Grupa osób 50+ jest najszybciej rosnącą grupą wiekową pod względem liczebności i najmniej docenianą przez marketerów grupą konsumencką. Tymczasem konsumenci 50+ są obecnie zdrowsi, pozostają dłużej sprawni, są zamożniejsi, bardziej aktywni i duchowo młodsi niż było pokolenie ich rodziców. Siła nabywcza konsumentów 50+ jest znaczna i stabilna - wynika z z badania „Polski konsument 50+ Raport syndykatowy 2013/2014”, przeprowadzonego przez 4P Research Mix.

REKLAMA

W 2007 r. firma przeprowadziła badanie ilościowo-jakościowe dedykowane wyłącznie Polakom powyżej 50 roku życia. Od 2007 roku do grupy 50+ dołączyły kolejne liczne kohorty wiekowe, relatywnie lepiej wykształcone, bardziej aktywne zawodowo i zamożniejsze. Zmieniają się też ci, którzy już poprzednio zaliczali się do badanej grupy.

Grupa 50+ jest nie tylko liczna, ale i bardzo zróżnicowana, nie tylko pod względem demografii (w szczególności wieku), ale także pod względem stylu życia, aspiracji, zdrowia, stosunku do własnego wieku, a także dochodu i stylu konsumpcji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.