PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rośnie siła nabywcza starszych konsumentów

  • Autor: dlahandlu.pl
  • 24 lut 2014 12:24

Grupa osób 50+ jest najszybciej rosnącą grupą wiekową pod względem liczebności i najmniej docenianą przez marketerów grupą konsumencką. Tymczasem konsumenci 50+ są obecnie zdrowsi, pozostają dłużej sprawni, są zamożniejsi, bardziej aktywni i duchowo młodsi niż było pokolenie ich rodziców. Siła nabywcza konsumentów 50+ jest znaczna i stabilna - wynika z z badania „Polski konsument 50+ Raport syndykatowy 2013/2014”, przeprowadzonego przez 4P Research Mix.

REKLAMA

W 2007 r. firma przeprowadziła badanie ilościowo-jakościowe dedykowane wyłącznie Polakom powyżej 50 roku życia. Od 2007 roku do grupy 50+ dołączyły kolejne liczne kohorty wiekowe, relatywnie lepiej wykształcone, bardziej aktywne zawodowo i zamożniejsze. Zmieniają się też ci, którzy już poprzednio zaliczali się do badanej grupy.

Grupa 50+ jest nie tylko liczna, ale i bardzo zróżnicowana, nie tylko pod względem demografii (w szczególności wieku), ale także pod względem stylu życia, aspiracji, zdrowia, stosunku do własnego wieku, a także dochodu i stylu konsumpcji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA