PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rośnie sprzedaż w sklepach Top Secret

  • Autor: Propertynews.pl
  • 04 sie 2017 15:53

Rośnie sprzedaż w sklepach Top Secret Top Secret

Oferta segmentu modowego jest dobrze przyjmowana przez klientów, a obroty w sklepach porównywalnych oraz wypracowywana marża jest w trendzie wzrostowym. Z kolei w segmencie dyskontowym TXM w minionym miesiącu obroty zwiększyły się głównie dzięki skutecznej akcji wyprzedażowej. W efekcie obroty Grupy Redan w lipcu br. wyniosły 50 mln zł i były o 6 proc. wyższe niż przed rokiem.

REKLAMA

W segmencie modowym łączna sprzedaż towarów w lipcu br. sięgnęła 18 mln zł i była o 4 proc. niższa względem ubiegłego roku. Jednak zmniejszeniu o 9 proc. w ujęciu r./r. do 38,2 tys. mkw. uległa jednocześnie powierzchnia handlowa, głównie sieci sprzedaży marki Troll, której dystrybucja jest przenoszona do kanału on-line.

- Oferta marki Top Secret jest bardzo dobrze przyjmowana przez klientów, co przekłada się na wzrosty sprzedaży w sklepach porównywalnych. Jest to kolejny miesiąc z rzędu, w którym notujemy zwiększenie sprzedaży oraz generowanej marży handlowe  - powiedział Bogusz Kruszyński, prezes zarządu Redan.

Obroty całego segmentu modowego narastająco od początku roku wyniosły około 130 mln zł i były o 2 proc. niższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Sprzedaż on-line w Polsce oraz na Ukrainie w lipcu br. wyniosła 2,7 mln zł i była o 7 proc. wyższa w porównaniu do lipca 2016 r. W ujęciu narastającym od początku roku sprzedaż sklepów internetowych wyniosła 18 mln zł i była o 4 proc. niższa niż w poprzedniego roku.

Z kolei szacunkowa sprzedaż zrealizowana w segmencie dyskontowym w lipcu br. wyniosła około 32 mln zł, co oznacza 13 proc. wzrost w porównaniu do tego samego miesiąca poprzedniego roku. W tym przychody sklepu internetowego www.txm.pl wyniosły 0,7 mln zł i były o 37 proc. wyższe w ujęciu r./r. W ujęciu narastającym sprzedaż odzieżowej sieci dyskontowej od początku roku wyniosła ok. 197 mln zł i była na tym samym poziomie jak w roku poprzednim. W tym sprzedaż sklepu online wyniosła ok. 4,8 mln zł i była 12 proc. wyższa w ujęciu r./r. Sieć TXM na koniec lipca br. składała się z 398 sklepów własnych o łącznej powierzchni 103,6 tys. mkw., która była o 21 proc. wyższa niż na koniec lipca 2016 r.

- W związku z nadal trwającymi skutkami nieoptymalnego zatowarowania sklepów z okresu luty-kwiecień br., w lipcu TXM przeprowadził wyprzedaż towarów na większą skalę niż w latach poprzednich. Spowodowało to spadek marży procentowej o kilka punktów procentowych r./r. - powiedział Bogusz Kruszyński, p.o. prezesa zarządu TXM.

W efekcie Grupa Redan w lipcu br. osiągnęła około 50 mln zł przychodów, czyli o 6 proc. więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco po siedmiu miesiącach tego roku obroty wyniosły łącznie około 326 mln zł i były niższe o 1 proc. w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci handlowej Grupy Redan na koniec lipca br. wyniosła 141,8 tys. mkw., co oznacza 11 proc. wzrost względem lipca 2016 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.