PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Rośnie znaczenie centrów wyprzedażowych

  • Autor: Parkiet/Rzeczpospolita
  • Dodano: 19 maj 2015 11:11

W Polsce działa już 13 centrów wyprzedażowych typu outlet o łącznej powierzchni niemal 200 tys. mkw. Ich oferta to serie próbne czy też towary pozostałe po wyprzedażach znanych marek - wynika z danych firmy doradczej Colliers International. Wszystko minimum o 30 proc. tańsze niż w sklepach w centrach handlowych - informuje gazeta "Parkiet".

  • Autor: Parkiet/Rzeczpospolita
  • Dodano: 19 maj 2015 11:11

Katarzyna Michnikowska, starszy analityk Colliers International mówi, że zlokalizowane są w największych aglomeracjach, ale deweloperzy zainteresowali się ostatnio także mniejszymi miastami poniżej 400 tys. mieszkańców i otworzyli centra w Lublinie i Białymstoku. W budowie jest obecnie kolejne ok. 14 tys. mkw. - są to rozbudowy istniejących obiektów.

Na rynek weszła np. spółka Echo Investment uruchamiając centrum w Szczecinie. Outlet Park Szczecin bije rekordy frekwencji - w 2014 r. odwiedziło go 2,5 mln osób, w pierwszym kwartale 2015 roku miało blisko 670 tys. klientów, co daje już pozycję drugiego najpopularniejszego centrum wyprzedażowego w kraju. 

Liderami są Neiver z siecią pięciu centrów Factory oraz Fashion House z trzema placówkami.

Czytaj więcej w Parkiecie i w Rzeczpospolitej. 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.207.152.62
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.