PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rośnie znaczenie centrów wyprzedażowych

  • Autor: Parkiet/Rzeczpospolita
  • 19 maj 2015 11:11

W Polsce działa już 13 centrów wyprzedażowych typu outlet o łącznej powierzchni niemal 200 tys. mkw. Ich oferta to serie próbne czy też towary pozostałe po wyprzedażach znanych marek - wynika z danych firmy doradczej Colliers International. Wszystko minimum o 30 proc. tańsze niż w sklepach w centrach handlowych - informuje gazeta "Parkiet".

REKLAMA

Katarzyna Michnikowska, starszy analityk Colliers International mówi, że zlokalizowane są w największych aglomeracjach, ale deweloperzy zainteresowali się ostatnio także mniejszymi miastami poniżej 400 tys. mieszkańców i otworzyli centra w Lublinie i Białymstoku. W budowie jest obecnie kolejne ok. 14 tys. mkw. - są to rozbudowy istniejących obiektów.

Na rynek weszła np. spółka Echo Investment uruchamiając centrum w Szczecinie. Outlet Park Szczecin bije rekordy frekwencji - w 2014 r. odwiedziło go 2,5 mln osób, w pierwszym kwartale 2015 roku miało blisko 670 tys. klientów, co daje już pozycję drugiego najpopularniejszego centrum wyprzedażowego w kraju. 

Liderami są Neiver z siecią pięciu centrów Factory oraz Fashion House z trzema placówkami.

Czytaj więcej w Parkiecie i w Rzeczpospolitej. 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA