PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rossmann inwestuje w nową kampanię reklamową

  • Autor: propertynews.pl
  • 27 maj 2013 08:22

Pragnienia i potrzeby - to hasło nowej kampanii reklamowej Rossmanna. Firma zdecydowała się na nowo zaprezentować swój wizerunek. Kampania ruszyła 23 maja, dokładnie w dniu 20. urodzin spółki w Polsce.

REKLAMA

Składa się na nią kilka spotów reklamowych. Bohaterami reklamy są: kobieta, mężczyzna, dziecko, nastolatka i para turystów. Ostatni spot będzie łączyć sceny ze wszystkich wcześniejszych. Rossmann chce w ten sposób podkreślić, że jest otwarty na klientów ze wszystkich grup społecznych.

Oryginalna choreografia, stylizacje i kostiumy występujących osób tworzą wyjątkową oprawę spotów. Motywem muzycznym reklamy będzie światowy przebój Roya Orbisona „You Got It".

Logo firmy Rossmann ma dwa kolory: biały i czerwony symbolizujące oczekiwania klientów. Ognisto czerwony to ukryte pragnienia, natomiast biały pokazuje codzienne potrzeby. Na planie filmowym wszystkich sześciu spotów obok 130 członków ekipy wystąpiło ponad 30 aktorów oraz 50 statystów i kaskaderów.

Opiekę nad wizerunkiem marki powierzono agencji Fat Baby, która przygotowała scenariusze reklam. Za produkcję reklam odpowiedzialne był dom produkcyjny Papaya Films. Choreografię przygotowała Barbara Zielińska, a aktorzy występowali w kolorowych kostiumach Malwiny Wędzikowskiej. Autorem dekoracji był Jacek Ogrodowczyk, zaś nową aranżację „You Got It" wyprodukował Marcin Macuk.

Spotom telewizyjnym towarzyszą reklamy radiowe, billboardy i kampania w internecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA