PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rossmann koncentruje się na rozwoju sieci i poszerzaniu asortymentu

  • Autor: wyborcza.biz
  • 23 maj 2011 13:48

Rossmann koncentruje się na rozwoju sieci i poszerzaniu asortymentu

Marek Maruszak, prezes sieci Rossmann zapowiedział na stronach wyborcza.biz, że w tym roku otworzy ponad 100 sklepów. Operator największej sieci drogeryjnej w naszym kraju chce także mocno postawić na rozwój półki z produktami spożywczymi, w tym win i żywności ekologicznej.

REKLAMA

Na koniec grudnia br. sieć Rossmann będzie liczyć ok. 615-620 placówek. W 2012 sieć przekroczy liczbę 700 drogerii, a w 2015, jeśli koniunktura gospodarcza w kraju będzie dobra, Rossmann będzie liczył około tysiąca sklepów.

Marek Maruszak, poinformował na łamach wyborcza.biz, że jego firma skoncentruje się w najbliższej przyszłości na poszerzaniu asortymentu, a tym samym „chce dochodzić do pewnych standardów asortymentowych", które operator ma na Zachodzie Europy. Prezes sieci chce m.in. mocno rozwijać sprzedaż win, których ma na półkach kilkadziesiąt rodzajów w cenach od 15 do 50 zł.

Prezes sieci Rossmann dodaje, że sprzedaż win sieć zaczęła od kilku sklepów, teraz są obecnie na półkach 40 placówek, a wkrótce będzie można już kupić w 100-120 sklepach. O tym, że była to trafiona decyzja świadczą rosnące z miesiąca na miesiąc obroty.

Jak pisze wyborcza.biz dotychczas operator kupował w polskich hurtowniach. Jednak docelowo chce mieć u siebie tylko wina od naszego właściciela z Niemiec, który z kolei importuje je bezpośrednio z winnic włoskich, hiszpańskich i francuskich. Jednak przy obecnej skali import jest jeszcze nie opłacalny.

Jednocześnie aby rozwijać sprzedaż żywności (w tym win) Rossman chce otwierać większe sklepy o powierzchni 350-500 mkw. Marek Maruszak wyjaśnia na łamach wyborcza.biz, że wielkość sklepów ogranicza jego firmę przy wprowadzaniu do sprzedaży żywności ekologicznej. To kolejna grupa produktów, na której Rossmann chce się skoncentrować. Obecnie w drogeriach sprzedawane są m.in.: brązowy cukier, sosy do pasty, pesto, suszone owoce, zdrowe pieczywo, makarony, specjalny asortyment dla dzieci, batoniki fit, syrop klonowy etc.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA