PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rossmann rusza z kampanią outdoorową

  • Autor: Marketing przy Kawie
  • 06 lut 2015 10:53

Rozpoczęła się interaktywna kampania outdoorowa supermarketów drogeryjnych Rossmann. W jej ramach internauci mogą tworzyć kartki walentynkowe, które następnie zostaną zaprezentowane na ekranach LED.

REKLAMA

Dzięki aplikacji firmy MyLED marka umożliwia tworzenie kartek dla ukochanych osób i złożenie życzeń w przestrzeni miasta. Na stronie Rossnet.pl uczestnik zabawy może wgrać zdjęcie z dedykacją oraz wybrać miasto, w którym ekrany LED wyświetlą jego walentynkę w czasie rzeczywistym. Autor kartki zostanie poinformowany drogą e-mailową o dokładnym miejscu i godzinie emisji jego życzeń.

Interaktywna kampania potrwa do 14 lutego. W tym dniu na ekranach będą wyświetlane najciekawsze życzenia.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA