PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rossmann rusza z kampanią outdoorową

  • Autor: Marketing przy Kawie
  • 06 lut 2015 10:53

Rozpoczęła się interaktywna kampania outdoorowa supermarketów drogeryjnych Rossmann. W jej ramach internauci mogą tworzyć kartki walentynkowe, które następnie zostaną zaprezentowane na ekranach LED.

REKLAMA

Dzięki aplikacji firmy MyLED marka umożliwia tworzenie kartek dla ukochanych osób i złożenie życzeń w przestrzeni miasta. Na stronie Rossnet.pl uczestnik zabawy może wgrać zdjęcie z dedykacją oraz wybrać miasto, w którym ekrany LED wyświetlą jego walentynkę w czasie rzeczywistym. Autor kartki zostanie poinformowany drogą e-mailową o dokładnym miejscu i godzinie emisji jego życzeń.

Interaktywna kampania potrwa do 14 lutego. W tym dniu na ekranach będą wyświetlane najciekawsze życzenia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA