PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rossmann wydaje więcej na reklamę. Tygodniowo 4,3 mln złotych

  • Autor: dlahandlu.pl
  • 09 lis 2012 07:44

Po raz pierwszy w zestawieniu Top 10 marek, które wydały najwięcej na reklamę telewizyjną, znalazła się marka Rossmann. Według danych AGB Nielsen w okresie od 29.10 do 04.11.2012 sieć wydała 4 396 168 zł - pisze dlahandlu.pl.

REKLAMA

W zestawieniu znalazły się również marki Lidl (4 978 344 zł) i Biedronka (5 510 120 zł), które wśród sieci handlowych najwięcej wydają na reklamę w telewizji.

Według oficjalnych cenników stacji TV, na reklamę żywności wydano w tym czasie 77 798 037,10 zł.

Przypomnijmy, w ostatnim tygodniu października, tuż przed Świętem Zmarłych, wśród 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi znalazła się Biedronka (5 miejsce) - 5 028 694 zł oraz Lidl (8 miejsce) - 4 032 926 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA