PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Rozbudowa Gemini Park Tychy w blokach startowych

Rozbudowa Gemini Park Tychy w blokach startowych
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 mar 2019 10:32

Jeszcze w tym roku ma ruszyć rozbudowa galerii Gemini Park Tychy. - Docelowo Gemini Park Tychy ma zostać rozbudowane o ok. 6,6 tys. m kw. GLA. W nowej przestrzeni ma powstać wielkopowierzchniowe i wielosalowe nowoczesne kino, dodatkowe restauracje oraz jeszcze większa strefa food court. Za projekt architektoniczny odpowiadać będzie Vide Studio z Krakowa, ta sama pracownia, które odpowiadała za koncepcję całego Gemini Park – zapowiada Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 mar 2019 10:32

Centrum może zaliczyć pierwszy rok swojej działalności do niezwykle udanych. Tylko w okresie od marca 2018 do marca 2019 centrum handlowe odwiedziło ponad 4,4 miliona klientów. 

To jednak nie jedyne powody do zadowolenia, jakie ma mieć inwestor. W zaledwie rok Gemini Park udało się znaleźć w gronie najchętniej odwiedzanych galerii handlowych na Śląsku. Co więcej, dla mieszańców kilkunastu miejscowości, w tym Tychów, to dziś centrum handlowe pierwszego wyboru.

- Pierwszy rok działalności Gemini Park zmykamy zgodnie z prognozami i to pomimo ograniczeń, jakie pojawiły się na rynku, chociażby w związku z ustawą o zakazie handlu w niedzielę i święta. Sam debiut oceniamy natomiast pozytywnie – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.  - Galeria w zaledwie 3 miesiące od otwarcia zyskała milion klientów, co jest bardzo dobrym wynikiem dla obiektu tej skali. Ponadto począwszy od otwarcia z miesiąca na miesiąc notujemy stale rosnącą liczbę klientów – dodaje. 

Jak podkreśla Malcharek, jest to dobra prognoza na przyszłość dla w Gemini Park. - Pula nowych klientów wciąż rośnie, a galeria systematycznie zwiększa swój zasięg przyciągając coraz więcej osób z ościennych miast, w tym z Katowic – mówi.  - Centrum ma także już swoich stałych odbiorców, wśród których dominują mieszkańcy Tychów, ale także m.in. Pszczyny, Bierunia, Oświęcimia czy Lędzin. Sama pozycja centrum handlowego na lokalnym rynku jest dziś niezwykle mocna. Coraz wyraźnie także obiekt zaznacza się na rynku regionalnym – wylicza Malcharek.

Zdaniem przedstawicieli Gemini Holding, udany debiut Gemini Park to dziś przede wszystkim zasługa oferty, z jaka centrum weszło na lokalny rynek.  - Stworzyliśmy galerię rodzinną, ale z mocnym, modowym akcentem. Od początku zależało nam na tym, aby doskonale znane polskie i zagraniczne marki modowe były kluczowym elementem naszego tenant-mix’u - mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.

- Zdawaliśmy sobie sprawę z tego, że takich marek już na otwarciu oczekują od nas tyszanie. Mieszkańcy sygnalizowali nam to chociażby w badaniach. Zadebiutowaliśmy więc z ofertą, w której ponad 50% zajęły popularne marki modowe, z H&M, TK Maxxx, Reserved, House, Mohito, Medicine czy Cropp na czele. To przykuło uwagę lokalnego rynku  - mówi.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.53.231
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.