PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rozbudowa przyniosła efekty. Aleja Bielany na kursie wzrostowym

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 19 lut 2018 12:26

Rozbudowa przyniosła efekty. Aleja Bielany na kursie wzrostowym Aleja Bielany

Dla Alei Bielany 2017 rok z pewnością należał do udanych. W okresie od stycznia do grudnia 2017 centrum odwiedziło 11,8 mln klientów.

REKLAMA

Najlepsze wyniki zarejestrowano w marcu z +15,4 proc. wzrostem liczby odwiedzin (marzec 2017 vs marzec 2016). Świetnie pod tym kątem uplasował się też wrzesień z +12,6 proc. zwyżką (wrzesień 2017 vs wrzesień 2016).

Co więcej, wraz z rosnącą odwiedzalnością, zanotowano także wzrost obrotów na poziomie 10,93 proc. w stosunku do roku poprzedniego.

– Wyniki te są dla nas jednoznacznym i bardzo pozytywnym sygnałem, że rozbudowa, której finał przypadł na listopad 2015 roku, zakończyła się sukcesem. Odnotowujemy bardzo wysoki poziom zadowolenia klientów i możemy z pewnością oraz satysfakcją stwierdzić, że proces rebrandingu Alei Bielany się przyjął, a nasi goście lubią nas odwiedzać i – co najważniejsze – chętnie do nas wracają – przyznaje Ewa Kolondra, dyrektor Alei Bielany.

Obecnie Aleja Bielany może pochwalić się 145 tys. mkw powierzchni, na których znajduje się 200 sklepów. W 2017 do listy najemców dołączyło 12 punktów, w tym: Vox (661 mkw.), Media Expert (1131 mkw.), Maxi Zoo (532 mkw.), Pepco (416,6 mkw.) czy House of VR (110 mkw.).

Nie bez znaczenia dla uzyskania tak imponujących wyników było repozycjonowanie marki pod hasłem „Rodzina w centrum”. Ten kierunek działań – unikalny na rynku lokalnym – zakłada kompleksowe podejście do klienta na wszystkich poziomach funkcjonowania - od infrastruktury przez atrakcyjne wydarzenia aż po działalność CSR.

– Podjęcie tych działań sprawiło, że dla klientów ceniących sobie rodzinne więzi wizyta w naszym centrum stała się już nie tylko komfortowa, ale także bardzo atrakcyjna. To natomiast odzwierciedla się w wysokim poziomie lojalności naszych gości – wyjaśnia Jacek Kaczmarski – Marketing Manager Alei Bielany.

Plany na przyszłość

W 2018 roku Aleja Bielany nie zamierza zwalniać tempa. Kontynuacja poszerzania i uzupełniania tenant mixu, ukończenie komercjalizacji centrum oraz ciągłe udoskonalanie infrastruktury to główne założenia centrum na kolejne 12 miesięcy.

– 2018 będzie rokiem wyzwań, związanych z wprowadzaniem częściowego zakazu handlu w niedzielę oraz rosnącej konkurencji – podkreśla Jacek Kaczmarski. – Mimo to patrzymy w przyszłość z nadzieją, w czym umacniają nas dotychczasowe wyniki oraz klarowna wizja rozwoju produktu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.