PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rozbudowa się opłaca

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 mar 2016 12:22

Rozbudowa się opłaca Atrium Copernicus

Od zakończenia rozbudowy toruńskiego centrum handlowego Atrium Copernicus upłynął rok. Jak zmiany w obiekcie wpłynęły na jego wyniki?

REKLAMA

Atrium Copernicus zostało otwarte w 2005 roku. Po prawie 8 latach jego funkcjonowania właściciel i zarządca obiektu, Atrium Poland, podjął decyzję o jego rozbudowie. Proces ten zakończył się w marcu 2015 roku oddaniem do użytku ponad 17,3 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni, dzięki czemu Copernicus stał się największym centrum handlowym w Toruniu i jednym z największych w całym regionie. Obecnie obiekt zajmuje 47 tys. mkw. GLA, na których funkcjonuje 144 lokali handlowo-usługowych.

- Rozbudowa umożliwiła podniesienie atrakcyjności oferty i wprowadzenie do niej marek, które wcześniej były nieobecne na toruńskim rynku, m.in. New Balance, Olsen czy aTab. Wielu najemców  zdecydowało się relokować lub powiększyć istniejące sklepy. Z możliwości tej skorzystały takie sieci, jak np. LPP z markami Reserved, House, Cropp, Home & You oraz Carry czy Monnari. W obiekcie pojawiło się również wielu nowych najemców, m.in. Sephora, Sinsay, Mohito, KappAhl, iDream (Apple), Villeroy & Boch czy restauracja McDonalds. Wzmocniona została również oferta rozrywkowo-rekreacyjna, której jednym z ważniejszych punktów jest sala zabaw dla dzieci Kinderplaneta, licząca ponad 730 mkw. - mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.

W ciągu ostatniego roku w obiekcie zaszło wiele zmian, zapoczątkowanych w trakcie rozbudowy. Zakończony został remont strefy gastronomicznej, która w chwili obecnej liczy 320 miejsc. Znajdują się w niej różnorodne rodzaje miejsc do siedzenia, m.in. małe stoliki, miejsca dla grup, długa, kilkunastoosobowa lada, sofy oraz siedziska wyposażone w moduły umożliwiające ładowanie urządzeń elektronicznych. Strefa nabrała nowych, energetycznych kolorów, a jej koncept wizualny wpasowuje się w standard architektoniczny, wprowadzony do obiektu w trakcie rozbudowy. Rozpoczął się również proces remodelingu i remontu lokali handlowych i usługowych znajdujących się w starszej części obiektu, którego celem jest dostosowanie ich do nowej estetyki wizualnej obiektu.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA