PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rozbudowa się opłaca

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 mar 2016 12:22

Rozbudowa się opłaca Atrium Copernicus

Od zakończenia rozbudowy toruńskiego centrum handlowego Atrium Copernicus upłynął rok. Jak zmiany w obiekcie wpłynęły na jego wyniki?

REKLAMA

Atrium Copernicus zostało otwarte w 2005 roku. Po prawie 8 latach jego funkcjonowania właściciel i zarządca obiektu, Atrium Poland, podjął decyzję o jego rozbudowie. Proces ten zakończył się w marcu 2015 roku oddaniem do użytku ponad 17,3 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni, dzięki czemu Copernicus stał się największym centrum handlowym w Toruniu i jednym z największych w całym regionie. Obecnie obiekt zajmuje 47 tys. mkw. GLA, na których funkcjonuje 144 lokali handlowo-usługowych.

- Rozbudowa umożliwiła podniesienie atrakcyjności oferty i wprowadzenie do niej marek, które wcześniej były nieobecne na toruńskim rynku, m.in. New Balance, Olsen czy aTab. Wielu najemców  zdecydowało się relokować lub powiększyć istniejące sklepy. Z możliwości tej skorzystały takie sieci, jak np. LPP z markami Reserved, House, Cropp, Home & You oraz Carry czy Monnari. W obiekcie pojawiło się również wielu nowych najemców, m.in. Sephora, Sinsay, Mohito, KappAhl, iDream (Apple), Villeroy & Boch czy restauracja McDonalds. Wzmocniona została również oferta rozrywkowo-rekreacyjna, której jednym z ważniejszych punktów jest sala zabaw dla dzieci Kinderplaneta, licząca ponad 730 mkw. - mówi Ewa Machowska-Górna, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.

W ciągu ostatniego roku w obiekcie zaszło wiele zmian, zapoczątkowanych w trakcie rozbudowy. Zakończony został remont strefy gastronomicznej, która w chwili obecnej liczy 320 miejsc. Znajdują się w niej różnorodne rodzaje miejsc do siedzenia, m.in. małe stoliki, miejsca dla grup, długa, kilkunastoosobowa lada, sofy oraz siedziska wyposażone w moduły umożliwiające ładowanie urządzeń elektronicznych. Strefa nabrała nowych, energetycznych kolorów, a jej koncept wizualny wpasowuje się w standard architektoniczny, wprowadzony do obiektu w trakcie rozbudowy. Rozpoczął się również proces remodelingu i remontu lokali handlowych i usługowych znajdujących się w starszej części obiektu, którego celem jest dostosowanie ich do nowej estetyki wizualnej obiektu.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA