PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rozbudowywane we Wrocławiu centra będą potrzebowały nowych marek

  • Autor: Propertynews.pl
  • 29 lis 2012 09:42

Mocną stroną wrocławskiego rynku centrów handlowych jest fakt, że istniejące obiekty są stosunkowo nowe, a ich najemcami są znane międzynarodowe i polskie sieci. Ma to jednak istotny wpływ na plany rozbudowy centrów IKEA, Pasażu Grunwaldzkiego i Magnolii. - Obiekty te na pewno będą potrzebowały nowych marek, żeby zaistnieć na wrocławskim rynku, gdyż te które są dostępne na rynku polskim, są już w większości obecne w tych centrach - uważa Edyta Bobek, zastępca dyrektora, Retail Agency, DTZ Polska.

REKLAMA

Edyta Bobek podkreśla, że marki wchodzące na polski rynek najpierw stawiają na Warszawę i dopiero wtedy rozpatrują kolejne lokalizacje. Ich zdaniem taki model ekspansji jest bezpieczniejszy.

- Na dobrą sprawę nie można powiedzieć, że we Wrocławiu brakuje jakiś sieci handlowych. W Warszawie działają marki, które byłby chętnie odwiedzane przez mieszkańców stolicy Dolnego Śląska i regionu, ale na pewno nie można powiedzieć, że są to duże różnice - uważa specjalistka DTZ.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA