Rozmowy między najemcą a zarządcą centrum to podstawa dobrych relacji. Ale to nie wystarczy


Poprawa efektywności komunikacji na linii najemca i zarządca obiektu handlowego to zadanie, jakie ma spełniać nowa platforma komunikacyjna, stworzona przez firmę Novo Technologies. O tym jak działa mówi Marcin Grodzicki z Novo Technologies.
- Proponujemy platformę komunikacyjną, tzw. panel najemcy, dzięki któremu w sprawach dotyczących np. płatności można skontaktować się z zarządcą obiektu. Należy tylko zalogować się z telefonu komórkowego i sprawdzić, jaka faktura jest już opłacona, a co zostaje do zapłaty - mówi Marcin Grodzicki.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.