PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rozmowy między najemcą a zarządcą centrum to podstawa dobrych relacji. Ale to nie wystarczy

  • Autor: propertynews.pl
  • 21 cze 2016 08:17

Poprawa efektywności komunikacji na linii najemca i zarządca obiektu handlowego to zadanie, jakie ma spełniać nowa platforma komunikacyjna, stworzona przez firmę Novo Technologies. O tym jak działa mówi Marcin Grodzicki z Novo Technologies.

REKLAMA

- Proponujemy platformę komunikacyjną, tzw. panel najemcy, dzięki któremu w sprawach dotyczących np. płatności można skontaktować się z zarządcą obiektu. Należy tylko zalogować się z telefonu komórkowego i sprawdzić, jaka faktura jest już opłacona, a co zostaje do zapłaty - mówi Marcin Grodzicki.

Aplikacja sprawdza się też szczególnie w kwestiach awarii technicznych. Aby zgłosić usterkę w lokalu, najemca nie musi szukać kontaktu do osoby odpowiedzialnej, wystarczy wysłać e-mail na platformę komunikacyjną.

Nagranie powstało podczas Targów ReDI 2016.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA