PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rozmowy między najemcą a zarządcą centrum to podstawa dobrych relacji. Ale to nie wystarczy

  • Autor: propertynews.pl
  • 21 cze 2016 08:17

Poprawa efektywności komunikacji na linii najemca i zarządca obiektu handlowego to zadanie, jakie ma spełniać nowa platforma komunikacyjna, stworzona przez firmę Novo Technologies. O tym jak działa mówi Marcin Grodzicki z Novo Technologies.

REKLAMA

- Proponujemy platformę komunikacyjną, tzw. panel najemcy, dzięki któremu w sprawach dotyczących np. płatności można skontaktować się z zarządcą obiektu. Należy tylko zalogować się z telefonu komórkowego i sprawdzić, jaka faktura jest już opłacona, a co zostaje do zapłaty - mówi Marcin Grodzicki.

Aplikacja sprawdza się też szczególnie w kwestiach awarii technicznych. Aby zgłosić usterkę w lokalu, najemca nie musi szukać kontaktu do osoby odpowiedzialnej, wystarczy wysłać e-mail na platformę komunikacyjną.

Nagranie powstało podczas Targów ReDI 2016.

 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA