PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rozrywkowy gigant szykuje ekspansję. Na celowniku m.in. polskie centra handlowe

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 13 lis 2017 15:17

Rozrywkowy gigant szykuje ekspansję. Na celowniku m.in. polskie centra handlowe Gravity

Operator parków trampolin Gravity planuje ekspansję na terenie Europy. Firma chce otworzyć lokale m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Francji, Irlandii oraz Polsce.

REKLAMA

Gravity celuje przede wszystkim w wielkopowierzchniowe obiekty rozrywkowe, galerie i parki handlowe - poszukuje lokalizacji o powierzchni pomiędzy 1,4 tys. mkw. a 2,8 tys. mkw. Jej doradcą w procesie ekspansji została firma Savills. Firma skupia się na kluczowych rynkach, w szczególności na najatrakcyjniejszych obszarach miejskich oraz regionalnych obiektach handlowych i rekreacyjnych. Nieruchomości spełniające wymagania najemcy muszą zapewniać minimalną wysokość stropu wynoszącą 5,2 metra oraz powierzchnię piętra nie mniejszą niż 1115 mkw.

Ekspansja jest wynikiem sukcesu sześciu istniejących już lokalizacji marki: Xscape, Yorkshire; centrum handlowe St Stephen's, Hull; The Soar, Glasgow i Edinburgh Fountain Park. Kolejne dwa w Bluewater, Kent i Xscape, Milton Keynes są w trakcie budowy i mają zostać otwarte przed końcem 2017 r. Następne lokalizacje w Wielkiej Brytanii otworzą się w 2018 r. Wszystkie obecne obiekty marki Gravity znajdują się w dużych i popularnych centach handlowych i rozrywkowych w Wielkiej Brytanii.

- Od czasu powstania w 2014 r., Gravity odniosło ogromny sukces w Wielkiej Brytanii. Obecność marki w obiekcie przekłada się w wymierny sposób na zwiększenie sprzedaży oraz poziomu odwiedzalności pozostałych najemców - komentuje Steve Henderson, dyrektor działu powierzchni handlowych w Savills. - Cieszymy się, że będziemy mieli okazję wprowadzić markę do krajów Europy kontynentalnej i mamy nadzieję, że już niedługo będziemy mogli ogłosić szczegóły nowych lokalizacji.

- Nasza strategia dotycząca doboru nieruchomości pod nowe obiekty była kluczowym elementem dotychczasowego sukcesu. Chcemy współpracować z właścicielami i deweloperami kluczowych obiektów handlowych i rekreacyjnych, tak aby Gravity stał się integralną częścią ich oferty rozrywkowej. Tym właśnie różnimy się od innych, lokalnych operatorów, którzy skupiają się na rozwoju w wolnostojących obiektach ze względu na koszty - dodaje Harvey Jenkinson, dyrektor generalny Gravity.

- Cieszymy się, że możemy współpracować z Gravity przy wprowadzaniu marki na kolejne rynki europejskie. Firma ma nie tylko dobre zaplecze finansowe, ale jest też kierowana przez fantastyczny zespół. Są bardzo otwarci i elastyczni w stosunku do partnerów, o ile tylko obiekt spełnia ich podstawowe kryteria - mówi Larry Brennan, szef europejskiej agencji powierzchni handlowych w Savills.

- Będziemy doradzać firmie Gravity w zakresie analizy polskiego rynku. Parki trampolin są już co prawda obecne w naszym kraju, ale rosnąca rola rozrywki w centrach handlowych stwarza szansę dla kolejnych firm zainteresowanych oferowaniem tego typu usług - mówi Krzysztof Wyrzykowski, starszy menadżer ds. najmu w dziale powierzchni handlowych w Savills Polska.

Firmy Gravity i Savills będą uczestniczyć w listopadzie w MAPIC w Cannes, największych w Europie targach powierzchni handlowych. W trakcie wydarzenia przedstawiciele firm będą wspólnie poszukiwać nowych lokalizacji i spotykać się z właścicielami obiektów handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA