PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rozwój Czerwonej Torebki oparty na trzech filarach

  • dlahandlu.pl
  • 19 maj 2014 11:37

- Mamy w naszym portfolio trzy kanały dystrybucji. W naszej ocenie są to trzy najbardziej perspektywiczne kanały: sklep internetowy merlin.pl, sieć convenience Małpka Express oraz Dyskont Czerwona Torebka. Z jednej strony tak tworzymy spółki, by mogły one funkcjonować na rynku samodzielnie, jednocześnie staramy się, żeby wykorzystywały one jak najwięcej możliwości synergii - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Przemysław Schmidt, członek rady nadzorczej Czerwonej Torebki.

REKLAMA

- Ciekawe synergie występują na styku sklepu internetowego i sieci convenience, gdyż Polacy bardzo lubią kupować przez internet, ale nie lubią czekać na kuriera w domu i płacić kartą przez internet - wyjaśnia Przemysław Schmidt, członek rady nadzorczej Czerwonej Torebki. 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA