PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Ruchy w portfelu LPP. W czołówce Sinsay i House

Ruchy w portfelu LPP. W czołówce Sinsay i House
Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP ds. finansowych
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 16 kwi 2019 09:20

LPP otworzyło w zeszłym roku 22 dwa sklepy. Największy przyrost liczby salonów odnotowała najmłodsza marka w portfelu grupy, czyli Sinsay – 39 proc. Sieć ta liczy 272 sklepy. Brand jest też liderem sprzedaży – 28 proc. oraz przyrostu powierzchni sklepów - 21,8 proc. – Warto podkreślić również bardzo dobry, bo 11-procentowy wzrost sprzedaży kolekcji House’a, który miał słabszy 2017 rok – tłumaczy Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP ds. finansowych.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 16 kwi 2019 09:20

Na sklepy stacjonarne LPP zamierza wydać w 2019 r. 670 mln zł. W ciągu najbliższych czterech lat grupa chce zainwestować w nowe salony ponad 2 mld zł.

- W starszych markach prowadzimy restrukturyzację. W Polsce niektóre sklepy likwidujemy, zamykamy nierentowne lokale, którym kończą się umowy najmu i otwieramy większe salony. Wierzymy, że trzeba inwestować w sklepy stacjonarne – tłumaczy Przemysław Lutkiewicz.

W 2018 r. jedynie Mohito odnotowało dwa procenty przyrostu, marka zakończyła rok z 296 sklepami. Sieć pozostałych brandów zmniejszyła się. Marce Reserved ubyło cztery procent rok do roku, zostało 464 lokale. W Cropp wskaźniki pokazały – spadek o 8 proc., pozostały 373 salony, natomiast House pokazał jednoprocentowe obniżenie i wkroczył w 2019 r. ze stanem 332 punktów sprzedaży.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (4)

  • nati 2019-04-16 13:11:48
    I tak najlepszy jest Reserved, super mają tam ciuchy
  • PawSzy 2019-04-16 20:21:25
    I elegancko każda marka się rozwija. Szczególnie ważne, że więcej nowych salonów teraz firma otwiera na zagranicznych rynkach.
  • Mirek 2019-04-17 11:56:56
    Inwestycje spółki okazały się trafione praktycznie w stu procentach. Stąd takie dobre wyniki.
  • opos 2019-04-23 14:12:01
    Dobrze że spółka ma tyle marek w swoim portfelu, jak nie wystrzeli jedna to wystrzeli kolejna.
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.239.56
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.