PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rusza pierwszy w Polsce kompleks łączący centrum wyprzedażowe z parkiem handlowym

  • Autor: Propertynews.pl
  • 13 kwi 2011 16:53

Rusza pierwszy w Polsce kompleks łączący centrum wyprzedażowe z parkiem handlowym

15 kwietnia br. firma Librecht & Wood otwiera Morski Park Handlowy w Gdańsku. To unikalny w skali Polski koncept łączący centrum wyprzedażowe z parkiem handlowym.

REKLAMA

Inwestycja warta 60 mln euro została podzielona na dwa etapy. Kolejna faza będzie udostępniona klientom pod koniec 2012 roku.

Morski Park Handlowy utworzą trzy niezależne obiekty, w których znajdą się wielkopowierzchniowe sklepy, galeria handlowa, lokale gastronomiczne i pomieszczenia biurowe pod najem. Powierzchnia obiektu wyniesie 63 tys. mkw., a razem z Fashion House Outlet Centre kompleks będzie liczył ponad 86 tys. mkw.

- Morski Park Handlowy w Gdańsku ma doskonałą lokalizację, w bardzo perspektywicznym obszarze, w kierunku którego rozwija się miasto. Dlatego też postanowiliśmy wzbogacić dotychczasową formułę sprzedaży outletowej o tradycyjny park handlowy. Teraz już nie tylko markowa odzież i obuwie, ale również hipermarket spożywczy, artykuły dla domu i ogrodu i wiele innych będą dostępne w jednym miejscu - mówi Patrick Van Den Bossche, dyrektor zarządzający Liebrecht & Wood.

15 kwietnia br. w ramach pierwszej fazy inwestycji zostaną otwarte: market OBI (powierzchnia najmu ponad 11 tys. mkw.) oraz hipermarket Carrefour (o powierzchni 8,4 tys. mkw.) wraz z galerią handlową, nad którą znajdzie się 1,6 tys. mkw. powierzchni biurowej. Do użytku oddany zostanie parking na 962 samochody.

Druga faza inwestycji obejmie powierzchnie typu „big-box", stację benzynową, myjnię samochodową i restaurację typu „drive-thru". Jej rozpoczęcie planowane jest na wiosnę 2012 roku. Jedną z głównych marek tej fazy inwestycji będzie salon Agata Meble, którego powierzchnia handlowa wyniesie 17 tys. mkw. Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA