PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rusza polski Blue Frog. Wrocław pierwszy na celowniku

  • www.portalspozywczy.pl
  • 06 paź 2017 09:25

Rusza polski Blue Frog. Wrocław pierwszy na celowniku Fot. unsplash

18 pażdziernika w CH Wroclavia wystartuje pierwsza w Polsce restauracja Blue Frog AmRestu. Koncept od kilku lat dynamicznie rozwija się w Chinach, a teraz ma w planach podbój rynków Europy Centralnej. Co charakteryzuje tę markę i dlaczego to dobry moment na jej debiut na polskim rynku? Portalspozywczy.pl pyta o to Sylweriusza Farugę, Presidenta Blue Frog.

REKLAMA

Portalspozywczy.pl: 18 pażdziernika w CH Wroclavia wystartuje pierwsza w Polsce restauracja Blue Frog AmRestu. Marka prężnie rozwija się na rynku chińskim. Czym charakteryzuje się ten koncept i jaka jest jego historia?

Sylweriusz Faruga, President Blue Frog: Pierwsza restauracja blue frog powstała w Szanghaju w 1999 r. Widząc duży potencjał  marki, w 2012 r. AmRest kupił sieć 11 restauracji i w kolejnych latach konsekwentnie ją rozwijał. Obecnie w Chinach mamy już 41 lokali i tempo nowych otwarć stale rośnie. Generalnie ten rok jest dla nas przełomowy - niedawno otworzyliśmy pierwszy lokal w Europie: 19 września ruszył blue frog w Madrycie, a lada chwila marka zadebiutuje w Polsce. Plany na przyszły rok są również ambitne, zwłaszcza w kontekście budowy nowych restauracji.

Marka specjalizuje się w kuchni amerykańskiej, wzbogaconej o wyjątkowe nuty azjatyckie. Mieszają się tutaj również inne wpływy, takie jak włoskie, dalekowschodnie czy śródziemnomorskie. W ofercie znajdują się m.in. burgery, steki czy mięsa z grilla. Kładziemy duży nacisk na wybór alkoholi, a także na ciekawą ofertę koktajli dla dzieci.

Wyróżnikiem blue froga jest również  sam koncept. Mówimy, że jest to restauracja kameleon. Lokal zmienia się w zależności od pory dnia, co widać będzie  m.in. od strony menu, wystroju, gry świateł, a nawet doboru specjalnej muzyki. 

Dlaczego akurat teraz AmRest zdecydował się na debiut tej marki w Polsce?

Jesteśmy przekonani, że to właściwy moment. Polski rynek gastronomiczny jest na dobrym etapie rozwoju, a konsumenci są coraz bardziej świadomi. Mamy też spore doświadczenie. Chcemy przełożyć to na Polskę, a być może docelowo na Europę Centralną.

Z naszych obserwacji wynika też, że w Polsce mamy rewelacyjne restauracje i bary, ale mało miejsc, w których obie te rzeczy dałoby się dobrze połączyć. A to nam się udało zrobić w koncepcie Blue Frog w Chinach.

Jakie są plany rozwoju sieci w Polsce?

W Polsce w tym roku będzie to jedno otwarcie we Wroclavii. Następnie będziemy się skupiać na dużych miastach, m.in. planujemy pojawić się w Warszawie. Mamy również ciekawe plany związane z dalszym rozwojem tego brandu we Wrocławiu. Przedwcześnie mówić jednak o dokładnych liczbach. Tempo rozwoju będzie uzależnione od naszych doświadczeń w pierwszej restauracji.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA