PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rusza potężna kampania promocyjna Makro

  • Autor: PAP
  • 19 wrz 2014 08:56

Rusza potężna kampania promocyjna Makro

16 września Makro Cash & Carry rozpoczęło jubileuszową kampanię marketingową. Będzie to element globalnej akcji realizowanej przez spółki należące do Makro Cash & Carry. Z okazji 50-lecia firmy przez 50 dni klienci Makro będą mogli skorzystać ze specjalnych promocji i wygrać nagrody.

REKLAMA

Kampania marketingowa potrwa od 23 września do końca listopada 2014. W tym czasie Klienci Makro będą mogli skorzystać ze specjalnych jubileuszowych ofert promocyjnych, w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Z tej okazji Makro zaprezentuje się również w mediach z nową odsłoną kampanii wizerunkowej. Promocją objętych zostanie kilkaset artykułów spożywczych i przemysłowych. Znajdą się wśród nich zarówno artykuły regionalne, jak i z różnych zakątków świata.

- Celem akcji jest podziękowanie klientom za wieloletnią współpracę i lojalność wobec firmy. W ciągu najbliższych 50 dni chcemy świętować sukces naszej firmy wraz z naszymi klientami. Mamy nadzieję, że zaplanowana akcja promocyjna stanie się inspiracją do dalszej współpracy - mówi Olaf Koch, prezes zarządu Metro Cash & Carry.

Wybrane produkty objęte promocją odzwierciedlają wysokie standardy w zakresie jakości, różnorodności oraz trwałości panujących w firmie Makro Cash &Carry. Normy te stanowią ważną podstawę dla kontynuacji sukcesu firmy.

Akcję zaplanowano jako część obchodów 20-tych urodzin Makro w Polsce oraz 50-tych Metro na świecie. Urodzinowa promocja odbędzie się w 24 krajach i jest jednym z najważniejszych wydarzeń Metro Cash & Carry z okazji tegorocznego jubileuszu.

W Polsce Makro Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. Makroposiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi ponad 270 000 mkw. Makro Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 6000 osób.

Metro Cash & Carry posiada obecnie ponad 750 sklepów w 28 krajach i zatrudnia 110 tysięcy pracowników na całym świecie.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA