PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rusza wielki program modernizacji sieci Netto

  • dlahandlu.pl
  • 24 lut 2017 13:12

Rusza wielki program modernizacji sieci Netto Netto

Dyskonter rozpoczął program modernizacji swoich sklepów w Polsce, która jest drugim co do wielkości międzynarodowym rynkiem firmy. W pierwszej połowie 2017 roku wyremontowanych zostanie około 60 sklepów.

REKLAMA

Najważniejsze zmiany obejmują: utworzenie specjalnych stref świeżych produktów, stworzenie oferty 140 organicznych, bezglutenowych i bezcukrowych produktów, szerszy asortyment mięs, ryb i mrożonek, modernizację stref piekarniczych (m.in. podświetlane półki, łatwiejszy dostęp do produktów lokalnych dostawców) oraz lepszą ekspozycją produktów o krótkim terminie przydatności do spożycia.

- Te niezwykle ważne zmiany w naszych sklepach odpowiadają na potrzeby i oczekiwania dzisiejszych konsumentów, którzy poszukują produktów świeżych i smacznych, a jednocześnie nie chcą lub nie mogą poświęcać za dużo czasu na zakupy - komentuje Mariola Skolimowska, PR Manager sieci.

Przypomnijmy, że 2 lutego po gruntownym remoncie został oddany do użytku pierwszy sklep Netto, który powstał w Polsce 22 lata temu. Placówka znajduje się w domu handlowym Domus w szczecińskiej dzielnicy Dąbie. Sklep został powiększony o ponad 100 metrów kwadratowych, a dokładniej powierzchnię sąsiadującego z nim banku.

- Netto zaskoczyło powiększoną, doświetloną, lepiej oznakowaną i uporządkowaną salą sprzedaży. Tuż za strefą kas została ulokowana strefa produktów świeżych z doświetloną wyspą owocowo-warzywną oraz dużą chłodnią na sałatki, produkty wege, zioła. Przy wejściu do sali sprzedaży umieszczono Półkę Zdrowia z unikalną ofertą ok. 140 produktów BIO, bezglutenowych, bezlaktozowych i bezcukrowych, a wewnątrz sklepu przybyło lodówek ze stale poszerzanym asortymentem mięsnym, rybnym oraz różnego rodzaju mrożonkami - opisywała sieć.

Modernizacją zostaną objęte sklepy, które wyróżniają się najwyższym potencjałem wzrostu sprzedaży.

Wywodząca się z Danii sieć handlowa, ma ponad 360 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA