PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ruszył tysięczny sklep Grupy Media-Saturn

  • Autor: propertynews.pl
  • 16 lip 2015 13:57

Ruszył tysięczny sklep Grupy Media-Saturn Media Mark

Grupa Media-Saturn, sprzedawca elektroniki użytkowej, otworzyła 16 lipca w Niemczech, w Leinfelden-Echterdingen, swój tysięczny sklep.

REKLAMA

Z przychodami netto 21 mld euro i około 65.000 pracowników w całym roku obrotowym 2013/14 Grupa Media-Saturn działa w 15 krajach Europy. W Polsce jest reprezentowana przez 82 sklepy (Media Markt, Saturn, Saturn Connect, Samsung Saturn Store).

- Sklepy pozostają integralną częścią naszej strategii, podkreślił Pieter Haas, p.o. prezesa zarządu Media-Saturn-Holding GmbH, z okazji otwarcia 1.000-go sklepu. Sklepy to już nie tylko przestrzeń sprzedażowa, ale zarazem też centra obsługi, lokalne magazyny i salony wystawowe. Dlatego przyspieszamy tempo cyfryzacji w punktach sprzedaży oraz szeroko łączymy sklepy z naszymi cyfrowymi platformami sprzedażowymi. Cyfryzacja stała się doskonałą okazją dla stacjonarnego sektora sprzedaży detalicznej. Coraz bliższe zintegrowanie wszystkich kanałów sprzedaży oznacza, że ​​możemy zaoferować naszym klientom możliwość dokonywania zakupów we wszystkich kanałach, w każdym miejscu i czasie. Stajemy się dla naszych klientów przewodnikiem po coraz bardziej skomplikowanym, lecz fascynującym świecie cyfrowym, oferowanym przez nasz sektor. Uważamy to za receptę na sukces Grupy Media-Saturn w przyszłości.

Cyfryzacja w punktach sprzedaży rozwija się

Cyfryzacja w punktach sprzedaży z udziałem innowacyjnych metod, stanowi istotną część strategii Media-Saturn na drodze do stania się wiodącym europejskim dystrybutorem cyfrowym w branży. Obejmuje ona także na przykład korzystanie z elektronicznych szyldów cenowych, tabletów dla personelu, bezpłatnego bezprzewodowego dostępu do Internetu dla klientów i terminali internetowych dla klientów z dodatkowymi ofertami usług. Te nowe usługi mają być wdrażane we wszystkich sklepach.

Tysięczny sklep pokazuje koncepcję przyszłości

W tysięcznym sklepie zastosowano nowoczesne rozwiązania elektroniczne. Wprowadzono tam na przykład nową generację elektronicznych szyldów cenowych, które wkrótce będą dostarczać dodatkowych informacji na temat wybranych produktów dzięki integracji kodów QR. Co więcej, nowy Media Markt jest jednym z pierwszych sklepów z elektroniką użytkową w Niemczech, gdzie Grupa Media-Saturn pilotażowo wdraża program "Tablet@POS": Wszyscy doradcy fachowi zostali wyposażeni w tablety i mogą dostarczyć klientom bardziej szczegółowych informacji na temat produktów.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.