PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ryłko w Galerii Katowickiej

  • Autor: Propertynews.pl
  • 18 gru 2014 09:11

Ryłko w Galerii Katowickiej

Sieć Ryłko dołączyła do grona najemców Galerii Katowickiej.

REKLAMA

- Wszystkie etapy tworzenia obuwia mają miejsce w Polsce, co w przypadku tak dużych firm jak Ryłko należy do rzadkości - mówi Klaudia Stachuła z salonu w Galerii Katowickiej. Jesteśmy firmą, w której z pokolenia na pokolenie dziedziczone jest doświadczenie związane z tworzeniem obuwia. Zadowolenie naszych klientów i ciągłe udoskonalanie produktu jest nadrzędną wartością - podkreśla.

Sklep Ryłko w Galerii Katowickiej wzbogacił dotychczasową listę marek obuwniczych, wśród których są m.in.: Badura, Bayla, CCC, Crocks, Deichmann, Ecco, Gabor, Gino Rossi, Kari, Kazar, Kornecki, Mc Arthur, Ochnik, Szuz Szop, Venezia, Wittchen oraz Wojas.

Powierzchna firmowego salonu Ryłko w Galerii Katowickiej wynosi 122,35 mkw.

Galeria Katowicka to zlokalizowany w ścisłym centrum stolicy Górnego Śląska obiekt, w którym znajduje się ponad 250 lokali i punktów handlowo-usługowych. Wśród unikalnych marek wymieć można: Peek & Cloppenburg - multibrandowy salon z odzieżą renomowanych brandów np. Ralph Lauren, Hugo Boss, Calvin Klein, Armani, Dolce&Gabbana i innych, także własnych marek, Helly Hansen - jedyny w Polsce sklep norweskiej firmy produkującej od 1877 roku odzież i akcesoria sportowe, odzież, obuwie oraz akcesoria modowe Inside, jedyne na Śląsku: Pijalnię Czekolady E. Wedel oraz flagowy salon amerykańskiej marki kosmetycznej Estee Lauder, a także ulubionej marki makijażystów - M∙A∙C.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA