PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rynek handlowy potrzebuje nowych marek. Wkrótce kolejne debiuty

  • Autor: propertynews.pl
  • 27 mar 2017 11:33

Rynek handlowy potrzebuje nowych marek. Wkrótce kolejne debiuty Radosław Knap, dyrektor generalny, Polska Rada Centrów Handlowych

W 2016 roku na polskim rynku handlowym pojawiło się ponad 20 nowych brandów - wynika z danych Polskiej Rady Centrów Handlowych. Ale to nie koniec markowych debiutów. Rosnące oczekiwania klientów powodują, że nowych szyldów powinno przybywać.

REKLAMA

- Ponad 11 mln mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej w niemalże 500 centrach handlowych wymaga dużego zróżnicowania oferty dla klienta, dlatego też dla deweloperów kluczowy jest odpowiedni dobór najemców. W 2016 roku w Polsce pojawiły się 22 nowe marki głównie oferujące odzież i akcesoria. Polski rynek gotowy jest na kolejne nowe sieci, a tych zainteresowanych rozwojem nad Wisłą nie brakuje– mówi Radosław Knap, dyrektor generalny, Polska Rada Centrów Handlowych.

Nowe marki swoją biznesową przygodę w Polsce bardzo często zaczynają od największych miast, pierwsze lokale otwierane są w Warszawie, Wrocławiu czy Krakowie. W 2016 roku swoje pierwsze sklepy w Polsce otworzyły m.in. długo oczekiwany Forever 21 czy Steve Madden. Do tego grona dołączył także Westwing Home & Living, Maxi Bazar Skechers czy amerykańska sieć Dunkin’Donuts.

Wśród debiutów zdecydowanie dominuje sektor odzieżowy i gastronomiczny. - Polski rynek handlowy w oczach zagranicznych inwestorów jak i sieci handlowych przedstawia się jako coraz dojrzalszy i bardzo stabilny. Rosnąca siła nabywcza, stabilna sytuacja ekonomiczna pozwala patrzeć optymistycznie w przyszłość. W czerwcu podczas targów ReDI organizowanych przez Polską Radę Centrów Handlowych zaprezentowane zostaną kolejne nowe marki, które będziemy mogli zobaczyć niebawem w galeriach handlowych. Mogę zdradzić, że duże zainteresowanie naszym rynkiem przejawiają sieci amerykańskie i należące do naszych wschodnich sąsiadów – podsumowuje Radosław Knap.
 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.