PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rynek odzieżowy nie zna próżni

  • Autor: Puls Biznesu
  • 12 lut 2016 07:54

Rynek odzieżowy nie zna próżni American Eagle Outfitters, fot. en.wikipedia.org

Mothercare i American Eagle Outfitters wychodzą z Polski, a w kolejce ustawiają się nowe marki - pisze Puls Biznesu.

REKLAMA

W Polsce licencję na prowadzenie obu brandów miała grupa Alshaya. W przypadku Mothercare wyjście tłumaczy utrata licencji przez kuwejcką grupę. Sklepy AEO spółka postanowiła zamknąć po analizie nie do końca zadowalających wyników sprzedaży. Rynek nie lubi próżni. Eksperci mówią, że zamknięcie dwóch marek wcale nie oznacza wyjścia Kuwejtczyków z Polski. Alshaya, oprócz AEO i Mothercare prowadzi sklepy Topshop, Dorothy Perkins, The Body Shop, M.A.C., Bath & Body Works oraz Victoria’s Secret i przymierza się do otwarcia nowych salonów, jak i powiększania sklepów. Za nowymi miejscami dla swoich salonów rozgląda się również amerykańska marka odzieżowa Forever 21.

  • Qwertyk 2016-02-12 09:33:17
    Tyle, że Forever 21 stara się otwierać na ulicach handlowych tam, gdzie jest to możliwe. Dodatkowo ich salony są wiele razy większe od jakiegokolwiek sklepu z grupy Alshaya.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA