PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rywalizacja między sieciami a księgarniami przybiera na sile

  • Autor: Gazeta Wyborcza
  • 27 maj 2015 10:22

Nasila się konkurencja pomiędzy sieciami handlowymi a niezależnymi, małymi księgarniami. Te drugie radzą sobie na rynku coraz słabiej, gdyż nie wytrzymują rywalizacji z dużymi sklepami sprzedającymi książki nawet o jedną trzecią taniej - donosi "Gazeta Wyborcza".

REKLAMA

Jak wynika z danych zebranych przez ABR SESTA, w gazetkach reklamowych sieci handlowych w ubiegłym roku pojawiło się 5255 promocji książek w porównaniu z 4574 promocjami tych artykułów w 2013 r. Równocześnie jest to jednak tylko kropla w morzu wszystkich promocji sieci (1,4 mln).

Jak zauważa "GW", dawniej kupno książek w dużych sklepach było dla klientów powodem do wstydu, jednak czasy się zmieniły. Sieci handlowe oferując tanie książki poprawiają dziś swój wizerunek. Najmocniej korzystają na tym dyskonty. Dostępność oferty książkowej wyraźnie poprawia prestiż sklepów w tym formacie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA