PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Salad Story większa o dwie lokalizacje

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 22 paź 2018 15:21

Salad Story większa o dwie lokalizacje Fot. mat. pras.

Sieć restauracji szybkiej obsługi serwujących naturalnie zdrową żywność powiększyła się w październiku o kolejne dwie lokalizacje.


REKLAMA

10. października otwarto lokal w Centrum Handlowym Magnolia we Wrocławiu, a 17. października w Atrium Promenada w Warszawie – są to kolejno 34. i 35. lokalizacje sieci, a jeszcze w tym roku ta liczba się powiększy. Salad Story umacnia tym samym pozycję lidera w swoim sektorze jako największa sieć restauracji ze zdrowym jedzeniem, operująca w galeriach handlowych.

- Obie lokalizacje są dla nas kluczowe z punktu widzenia rozwoju marki. Magnolia to już piąta placówka Salad Story we Wrocławiu, ale pierwsza w tej części miasta; wierzymy,
że obecność w tym centrum handlowym pomoże nam umocnić wizerunek na lokalnym rynku. Promenada jest z kolei czternastą placówką pod naszym szyldem w Warszawie, ale dopiero drugą po prawej stronie Wisły. Lada dzień uruchomimy w tej lokalizacji usługę dostawy, aby w końcu być z naszą ofertą w wygodnym zasięgu mieszkańców Gocławia i Pragi, którzy od wielu lat upominali się o obecność Salad Story w pobliżu – dopowiada Anna Krajewska, autorka konceptu i prezes zarządu Salad Story.

Salad Story to sieć restauracji szybkiej obsługi, w których serwowana jest zdrowa żywność: duże sałatki przygotowywane w kilka chwil bezpośrednio na zamówienie gości, ręcznie kręcone aromatyczne sosy na bazie oliwy lub jogurtu, sezonowe zupy kremy, ciepłe lunchowe wrapy, sycące hot boxy na bazie kaszy, ryżu lub makaronu oraz świeżo wyciskane soki. Goście restauracji mają także do wyboru aż 50 naturalnych składników, z których w nieskończoność mogą tworzyć zdrowe i sycące własne kompozycje.

- Naszą misją jest udowodnienie Polkom i Polakom, że zdrowe jedzenie może być nie tylko łatwo i szybko dostępne, ale przede wszystkim może wspaniale smakować. Dlatego wszystkie dressingi, zupy czy marynaty przygotowujemy codziennie z samych naturalnych składników, bez żadnych konserwantów i polepszaczy smaku. Naturalne i świeże składniki oraz oryginalne receptury są gwarancją najwyższej jakości potraw i doskonałego smaku. Wkładamy w to dużo serca, bo kochamy naturalne i świeże jedzenie w miejskim stylu – zapewnia Anna Krajewska, prezes zarządu spółki zarządzającej restauracjami.

Sieć Salad Story powstała w 2007 roku i liczy obecnie 35 lokali (w tym 8 działających na zasadzie franczyzy). Od października 2015 roku firmą samodzielnie zarządza Anna Krajewska i od tego momentu Salad Story przeszło szereg zmian, które pozwoliły na unowocześnienie konceptu i dotarcie do szerszej grupy klientów. We wrześniu 2017 roku Anna Krajewska powołała do życia drugi brand: WrapMe! by Salad Story, który liczy obecnie 3 lokalizacje (warszawskie Złote Tarasy i Galeria Mokotów oraz nowa wrocławska galeria Wroclavia) i ma zakontraktowane kolejne otwarcia. Wraz z początkiem 2018 roku sieć pozyskała mniejszościowego udziałowca – spółkę Movens Capital, która dokapitalizowała Salad Story kwotą kilku milionów złotych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.