PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Salon iTerra rusza w Częstochowie

  • Autor: Propertynews.pl
  • 28 sie 2013 14:35

31. sierpnia br. w Galerii Jurajska w Częstochowie wystartuje nowy salon iTerra.

REKLAMA

Galeria Jurajska usytuowana jest w Alei Wojska Polskiego 207 - przebiegającym przez całą Częstochowę fragmencie drogi krajowej nr 1, łączącej północ i południe Polski. Powierzchnia całkowita Galerii Jurajskiej wynosi 130 000 mkw., z czego 49 000 mkw. to powierzchnia handlowo-rozrywkowa, która mieści ok. 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City.

Swoje sklepy w Galerii Jurajskiej otworzyły m.in. Alma, Peek&Cloppenburg, grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito), grupa Inditex (Zara, Bershka i Stradivarius), C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, TK Maxx, KappAhl, Smyk, Rossmann, Kakadu, Sephora, Douglas, Promod, Trussardi, czy Apart.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marian 2013-12-27 14:28:55
    Zgadzam się z przed mówcą odnośnie Szczecina, bardzo słaba obsługa, bardziej zniechęca do zakupu niż zachęca.
  • Andrzej J. 2013-10-09 01:21:50
    Czy iTerra w Częstochowie jest lepszy od tego jaki ja znam i o którym nieco opowiem? Proszę o opinię.
    Apple kojarzona w świecie jako Top Quality w wydaniu szczecińskim okazuje "bylejakość" w wydaniu niedawno otwartego sklepu w Galerii Kaskada. Minął miesiąc, fanfary otwarcia ucichły zaś coraz głośniejsze są głosy o nieprofesjonalnym traktowaniu klientów przez ten sklep i o lekcewarzeniu praw kupujących. Do tej grupy swoją opinię dołączę i ja wierząc, że w ten sposób ustrzegę innych przed kontaktem z tym sklepem a może i przed pakowaniem pieniędzy w gadżety Apple, które faktycznie jakością ustępują swoim niemarkowym odpowiednikom.
    Gdy w sklepie iTerra w Kaskadzie Zakupiłem iPada wraz z oryginalnym Etui Smart Case wydawało mi się iż za niemałe pieniądze kupiłem niebanalną jakość.
    Jak bardzo się myliłem okazało się gdy po zaledwie 3 tygodniach zakupiony pokrowiec objawił ewidentne wady bubla. Reklamacja wydawała mi się czystą formalnością. Myliłem się bardzo. Nim przestawiłem w sklepie problem już usłyszałem, że nic nie będzie uwzględnione zaś sama nasza rozmowa mogłaby być wzorem na seminariach p/t "Jak skutecznie zrazić Klienta". Przyznaję, że byłem w szoku. Kupiłem produkty podobno najwyższej jakości za ok. 3000 zł, reklamuję ewdentnie wadliwe etui za ponad 200 zł a sprzedawca obcesowo odsyła mnie z kwitkiem do domu. W końcu wymogłem przyjęcie reklamacji pisemnej. Po dwóch tygodniach uzyskałem odpowiedź negatywną z uzasadnieniem, które ze względu na szczególną arogancję i specyficzną merytorykę w zasadniczych fragmentach przytaczam poniżej:
    Zgłoszona moja 1-sza usterka: "Pęknięcia etui w narożnikach"
    Odpowiedź iTerra Galeria Kaskada: " Złożona przez Pana reklamacja jest bezzasadna, pokrowiec nosi widoczne ślady użytkowania w związku z czym wewnętrzne pęknięcia mogły zostać spowodowane przez niewłaściwe obchodzenie się z towarem."
    Przypis mój: Przyznaję, niestety przez trzy tygodnie użytkowałem iPada w nieszczęsnym Etui Smart Case. Po to je kupiłem
    Zgłoszona moja 2-ga usterka: "Etui nie zapewnia minimum stabilności przy ustawieniu pionowym. Ipad łatwo się przewraca"
    Odpowiedź iTerra Galeria Kaskada: " Roszczenia dotyczące niestabilności pokrowca wynikają prawdopodobnie z Pana niezadowolenia z zakupionego towaru. Sprzedawcy nie odpowiadają za to, że zakupiony produkt nie spełnia Pana oczekiwań"
    Przypis mój: Przyznaję, rzeczywiście jestem niezadowolony z zakupionego towaru ponieważ Etui Smart Case poza pęknięciami nie sprawdza się jako stojak, mimo deklarowania tej funkcji przez Apple. Sprzedawcy nie odpowiadają, zgoda, ewidentnie za ten bubel odpowiada Apple.
    Prawda że przekonywująca jest ta argumentacja? Tyle moich wrażeń z zakupów w salonie Apple Premium Reseller Iterra Galeria Kaskada. Sprzedać chce i potrafi każdy, dopiero gdy potrzebna jest usługa gwarancyjna poznajemy prawdziwe jakość firmy. Nie chcę myśleć jak wyglądałby serwis usterki samego iPada.
    Dlatego w przyszłości będę uważnie wybierał sprzedawcę, nawet jeżeli za nim stoi tak okrzyczana marka jak Aplle. Jak widać najlepszym też trafiają się buble, tylko, że im bardzo trudno się przyznać się do błędu.

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA