PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Salony Agata promują się nową kampanią

  • Autor: propertynews.pl
  • 12 sty 2016 08:00

Salony Agata promują się nową kampanią Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu Agata

Ruszyła pierwsza kampania reklamowa z nowym logo sieci salonów Agata (dawniej Agata Meble).

REKLAMA

W reklamie telewizyjnej prezentującej styczniową promocję eksponowana jest nowa identyfikacja wizualna. Jednocześnie na końcu spotu, za sprawą animacji graficznej i hasła „Odsłaniamy się na nowo”, następuje nawiązanie do poprzedniego oznaczenia.

- To jeden z etapów procesu rebrandingu, na który zdecydowaliśmy się ponad rok temu i konsekwentnie wdrażamy. Obecnie nowe logo sieci Agata jest już na wszystkich 18 salonach w Polsce, a wkrótce będzie obecne także w każdym ze sklepów – powiedział Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu Agata.

W ciągu ostatnich kilku lat sieć salonów Agata przeszła wiele zmian organizacyjnych i wizerunkowych. Istniejące salony zyskały nowoczesny system ekspozycji poszczególnych kategorii produktów oraz bardziej rozbudowaną formę informacji handlowej. Jednocześnie nowe salony (w 2015 r. - Lublin i Białystok) powstają według spójnego dla całej sieci konceptu projektowego i z wykorzystaniem wszystkich elementów nowej identyfikacji wizualnej.

Zmiany, które wprowadziliśmy w salonach w kontekście informacji skierowanych do klientów, mają ułatwić im proces zakupu. Jednocześnie staramy się pokazywać trendy i inspirować w obszarze aranżacji wnętrz. Większość z ekspozycji w salonach Agata jest prezentowana w formie stylizacji – dodaje Marek Gonsior.

Kampania komunikowana jest przez oficjalną stronę internetową, bezpośrednio w salonach sprzedaży oraz w mediach tradycyjnych i społecznościowych. W telewizji emitowane są spoty 15- i 30-sekundowe. Dodatkowo kampania obecna jest w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych oraz Internecie.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Opus B z Krakowa. Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Vizeum Polska. Regulamin i szczegóły promocji dostępne są w salonach Agata i na stronie internetowej.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA