PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Salony Jean Louis David rezygnują z rozwoju franczyzy

Salony Jean Louis David rezygnują z rozwoju franczyzy
Tomasz Bączyk, członek zarządu grupy Provalliance Poland
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 31 maj 2019 10:50

Provalliance Poland nie zamierza już rozwijać sieci salonów Jean Louis David przez franczyzę. Grupa koncentruje się na własnych lokalach w dużych miastach i nowej strategii wchodzenia do centrów handlowych. – Chcemy w jednej galerii otwierać od razu dwa brandy: Franck Provost i Jean Louis David. Idąc tym tropem, stworzymy portfel 100 salonów jednej marki i tyle samo drugiej. W ten sposób w dłuższej perspektywie dojdziemy do 200 lokali – zapowiada Tomasz Bączyk, członek zarządu grupy Provalliance Poland.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 31 maj 2019 10:50

Provalliance Poland ma nową strategię wchodzenia do kolejnych galerii handlowych. Na czym ona polega? 

Tomasz Bączyk, członek zarządu grupy Provalliance Poland, odpowiadającej za rozwój sieci salonów Jean Louis David: Chcemy rozwijać markę Franck Provost jako brand komplementarny o poziomie cen zbliżonym do Jean Louis David, natomiast zupełnie odmiennym koncepcie wizualnym. Wyznaczyliśmy sobie cel, by w jednej galerii otwierać od razu dwa salony: Franck Provost i Jean Louis David. Idąc tym tropem stworzymy portfel 100 salonów jednej marki i tyle samo drugiej. W ten sposób w dłuższej perspektywie dojdziemy do tych 200 lokali. 

Nie ma zagrożenia kanibalizacji tych dwóch marek obok siebie? 

Nie. Różni je styl. Jean Louis David to proste, nowoczesne cięcia, często minimalistyczne. Salony bielutkie, niemal kliniczne. Z kolei Franck Provost kusi klimatem glamour.

Dalej w wywiadzie:

• Sieć Jean Louis David liczy ponad tysiąc salonów w 22 krajach. Czy polski portfel się czymś wyróżnia?

• Czy lokalizacje uliczne są dla salonu fryzjerskiego interesujące?

• Dlaczego Lovely Look nie przetrwało?

• Kim jest Anna Grzywka i co ma wspólnego z geometrycznymi cięciami, z których słynął twórca marki Jean Louis David.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.85.92.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.