PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Salony z biżuterią Ani Kruk startują w kolejnych miastach

  • Autor: newseria.pl
  • 20 lis 2012 13:26

Chcemy przyciągnąć do sklepów dziewczyny i kobiety, które rzadko mogą sobie pozwolić na zakup złota czy drogocennych kamieni - zapewniają właściciele i pomysłodawcy nowej marki, Ania Kruk. Nowy rodzinny biznes rodziny Kruków to przede wszystkim oryginalne materiały i autorskie pomysły różnych projektantów, w tym dyrektor artystycznej marki, Ani Kruk.

REKLAMA

Ania Kruk stawia na oryginalność pomysłów i niestandardowe materiały.

- To są przede wszystkim materiały takie, jak rzemienie, ceramika, żywica. Szukamy materiałów, które byłyby niestandardowe w złotnictwie, żeby się wyróżnić i żeby w ten sposób obniżyć trochę cenę produktu, a tym samym trafić do dziewczyn, które na taką tradycyjną biżuterię ze złotem i diamentami mogą sobie pozwolić rzadziej - przyznaje Ania Kruk, córka Wojciecha Kruka i dyrektor artystyczna nowej marki.

Ceny proponowanej biżuterii wahają się w granicach 25 zł - 300 zł.

- Chcemy, by był to butik, do którego dziewczyny mogą wpadać przechodząc, po drodze, ponieważ ceny są na tyle przystępne, że mogą sobie na to pozwolić, a nie jest to wyprawa raz na pół roku po wybrany produkt do naszego salonu - podkreśla Ania Kruk.

Jednocześnie zapewnia, że firma stawia na jakość. Część materiałów jest sprowadzana z zagranicy, ale raczej nie są to chińskie produkty, a np. francuskie. Cały proces projektowy i produkcyjny odbywa się jednak już w Polsce.

- To dla nas ważne, żeby przez naszą działalność aktywować małe warsztaty, z którymi współpracujemy, żeby stawiać na rozwój przedsiębiorstw w Polsce - podkreśla dyrektor artystyczna marki. - Współpracujemy z 20 małymi warsztatami w Poznaniu i okolicach. Do końca roku na pewno liczba ta wzrośnie to do około 30.

Ania Kruk zaznacza, że jej sklepy to nie galeria autorska. Razem z bratem, Wojciechem jr. Krukiem, stara się budować markę, która sprzedaje różne produkty, również od innych projektantów.

- Ja jestem dyrektorem artystycznym w naszej firmie, więc czuwam nad całością wizerunku, ale też odpowiadam za materiały graficzne i stronę projektową. W tej chwili skupiamy się na umocnieniu w oczach odbiorcy naszej marki, żeby zaczął ją rozpoznawać, żeby się z nami zaprzyjaźnił. Później może zaczniemy współpracować z innymi markami na zasadzie partnerskiej współpracy, ale wątpię, żeby doszło do tego, żebyśmy umieszczali nasze produkty w butikach innych marek - twierdzi Ania Kruk.

Budowanie relacji z klientami to najbliższy cel firmy. Ponieważ są to zwykle młode kobiety, właściciele chcą do nich dotrzeć m.in. przez bloga o działalności firmy czy Facebooka.

Produkty marki są już dostępne w sklepach w Poznaniu, Łodzi i Częstochowie. Następne butiki powstają w Warszawie (za kilka dni otwarcie w Galerii Mokotów) i Krakowie (Galeria Krakowska). Dziś odbędzie się oficjalna prezentacji marki w stolicy.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA