PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Semilac w otwarciowym pędzie: 34 miasta już w ofercie, a będą następne

  • Autor: PropertyNews
  • 25 paź 2017 12:11

Semilac w otwarciowym pędzie: 34 miasta już w ofercie, a będą następne fot. mat. prasowe

W 2017 roku spółka Nesperta, właściciel marki Semilac, postawiła na dynamiczny rozwój wysp franczyzowych w galeriach handlowych. Od tego momentu otwarto aż 46 wysp w 34 miastach w Polsce, a do końca roku zapowiedziano uruchomienie 30 kolejnych.

REKLAMA

Poszerzanie współpracy z franczyzobiorcami marki to jedno z głównych założeń strategii realizowanej przez firmę w ostatnich miesiącach. Obecnie otwartych jest już ponad 46 wysp franczyzowych marki Semilac w 34 miastach m.in.: Gdańsku, Krakowie, Toruniu, Lesznie, Pile, Ełku, Łomży, Sandomierzu, Bytomiu, Sosnowcu, Chorzowie, Suwałkach, Bielsko Białej, Warszawie, Poznaniu, Rzeszowie, Rumii, Koszalinie czy Poznaniu. Do końca roku nowe wyspy pojawią się m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi i Zamościu. W planach jest również uruchomienie wysp we Wrocławiu, Łodzi, Zamościu i Opolu.

Tym co przyciąga przedsiębiorców do otwarcia biznesu pod brandem Semilac jest przede wszystkim możliwość współpracy z marką, która jest numerem 1 swojej kategorii. Otwarcie własnej wyspy to również szansa na dochodowy biznes dla każdego przedsiębiorcy, przy stosunkowo niskiej barierze wejścia. Franczyzobiorcy Semilac podkreślają również, że zaletą wysp handlowych tej marki jest jednolity, spójny wizerunek, nowoczesny design i szybko rotujące produkty. To wszystko doceniają także klienci punktów, a więc w przeważającej większości kobiety robiące zakupy w centrach handlowych.

– Z naszego punktu widzenia kluczem do udanej współpracy z franczyzobiorcą jest  partnerstwo. Na każdym etapie wspieramy przedsiębiorców – począwszy od rozmów z galeriami, przez szkolenia pracowników, po wsparcie marketingowe i merchandisingowe – mówi Tomasz Gołębiewski, prezes Nesperta. Właściciel marki podkreśla też, że firma stawia na rozwój sieci sprzedaży nie tylko w Polsce, ale i poza granicami kraju. – Semilac obecny jest aktualnie w 32 krajach poza Polską, a współpraca z naszymi zagranicznymi partnerami stale się pogłębia – dodaje Tomasz Gołębiewski. Franczyza pod szyldem marki to również Akademie Semilac, czyli edukacyjno-szkoleniowe placówki, których misją jest poszerzanie kompetencji w zakresie stylizacji paznokci.

– W tej chwili w Polsce funkcjonują 4 takie miejsca – w Poznaniu, Warszawie, Kielcach i Szczecinie. Dążymy do tego, aby Akademia Semilac pojawiła się w każdym województwie – podsumowuje prezes Nesperta.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA