PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sephora inwestuje w istniejące salony i zapowiada kolejne lokalizacje

  • Autor: propertynews.pl
  • 13 wrz 2013 10:10

Sephora inwestuje w istniejące salony i zapowiada kolejne lokalizacje

Sephora inwestuje w nowe aranżacje swoich salonów. W 2013 roku zostanie zmodernizowanych w sumie 6 perfumerii.

REKLAMA

W tym roku remodelingowi zostały poddane m.in. perfumerie w warszawskim Juniorze, w Galerii Mokotów, Galerii Bałtyckiej w Gdańsku oraz w warszawskiej Arkadii. W strefach na nowo zaaranżowanych kas instalowane są duże ekrany LCD, na których wyświetlane są materiały filmowe z imprez organizowanych przez Sephora z udziałem gwiazd, a także z pokazów mody, w których wizażyści Sephora odpowiadają za makijaż, oraz filmy instruktażowe z blogmakijaz.pl.

W perfumeriach pojawia się także na nowo zaaranżowana strefa stanowisk makijażowych w formie „Beauty Baru". Atmosfera tej przestrzeni ma zachęcać klientki do korzystania z porad i konsultacji makijażystek i ekspertów Sephora. Salony wyposażane są także w meble z oświetleniem LED, które jest bardziej ekologiczne niż tradycyjne oświetlenie, co wpisuje się w podejście Sephora do dbałości o środowisko naturalne. Układ perfumerii został gruntownie przeorganizowany, dzięki czemu robienie zakupów staje się bardziej wygodne i intuicyjne.

Oprócz zmiany aranżacji swoich perfumerii, Sephora będzie także otwierać nowe salony - do końca tego roku nowe perfumerie powstaną w Katowicach (Galeria Katowicka), w Gdyni (CH Riviera) i w Poznaniu (Poznań City Center).

- Bardzo rozważnie podejmujemy decyzje związane z poszerzeniem sieci sprzedaży, dlatego inwestujemy przede wszystkim w projekty realizowane przez sprawdzonych partnerów oraz te, które naszym zdaniem okażą się dużym sukcesem. Ważnym czynnikiem, który bierzemy pod uwagę przy wyborze lokalizacji jest planowany tenant mix danego obiektu i jego atrakcyjność dla klientów centrum handlowego - mówi Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży sieci Sephora.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA