PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sephora inwestuje w istniejące salony i zapowiada kolejne lokalizacje

  • Autor: propertynews.pl
  • 13 wrz 2013 10:10

Sephora inwestuje w istniejące salony i zapowiada kolejne lokalizacje

Sephora inwestuje w nowe aranżacje swoich salonów. W 2013 roku zostanie zmodernizowanych w sumie 6 perfumerii.

REKLAMA

W tym roku remodelingowi zostały poddane m.in. perfumerie w warszawskim Juniorze, w Galerii Mokotów, Galerii Bałtyckiej w Gdańsku oraz w warszawskiej Arkadii. W strefach na nowo zaaranżowanych kas instalowane są duże ekrany LCD, na których wyświetlane są materiały filmowe z imprez organizowanych przez Sephora z udziałem gwiazd, a także z pokazów mody, w których wizażyści Sephora odpowiadają za makijaż, oraz filmy instruktażowe z blogmakijaz.pl.

W perfumeriach pojawia się także na nowo zaaranżowana strefa stanowisk makijażowych w formie „Beauty Baru". Atmosfera tej przestrzeni ma zachęcać klientki do korzystania z porad i konsultacji makijażystek i ekspertów Sephora. Salony wyposażane są także w meble z oświetleniem LED, które jest bardziej ekologiczne niż tradycyjne oświetlenie, co wpisuje się w podejście Sephora do dbałości o środowisko naturalne. Układ perfumerii został gruntownie przeorganizowany, dzięki czemu robienie zakupów staje się bardziej wygodne i intuicyjne.

Oprócz zmiany aranżacji swoich perfumerii, Sephora będzie także otwierać nowe salony - do końca tego roku nowe perfumerie powstaną w Katowicach (Galeria Katowicka), w Gdyni (CH Riviera) i w Poznaniu (Poznań City Center).

- Bardzo rozważnie podejmujemy decyzje związane z poszerzeniem sieci sprzedaży, dlatego inwestujemy przede wszystkim w projekty realizowane przez sprawdzonych partnerów oraz te, które naszym zdaniem okażą się dużym sukcesem. Ważnym czynnikiem, który bierzemy pod uwagę przy wyborze lokalizacji jest planowany tenant mix danego obiektu i jego atrakcyjność dla klientów centrum handlowego - mówi Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży sieci Sephora.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA